|  |  | LKPR Overstaffed Defrief 1. 2. 2006 / 08:26 | |
|  | Mame za sebou další, řekl bych povedenou akci. Nevím, jak na oblasti či na regionech, ale na LKPR byl provoz velmi slušný, za celý večer jsem napočítal 64 pohybů, - 34 odletů a 30 příletů. Nejvíce jsem si asi užil 2 přílety na 24, jeden na 31 a do toho jeden VFRák, motající se někde kolem Novemberu . Nějaké statističky + spoustu screenů očekávajte v brzké době na mých stránkách, myslím, že se některé hodně povedly .
2 poznámky :
- opět jsme se setkali se situací, že pilot sice potvrdí nějakou instrukci, ale pak na nás kašle a stejně si letí, jak chce. Pokud něco nevím - ZEPTÁM SE ! A nebo prostě řeknu, že to nevím, a jestli by to šlo jinak. Vždycky to jde, jen se nebát
- Po vzletu ladíme APP IHNED ! Měli byste to dělat automaticky, z důvodu určité jistoty jsem po povolení ke startu vždycky říkal "airborn contact Radar 127.570". Vím, že máte jako piloti při vzletu dost práce, ale snad není problém si frekvenci na radiu připravit a pak jen zmáčknout jeden čudl.
Celý večer nicméně hodnotím z pohledu TWR velmi kladně, řekl bych, že úroveň pilotů se velmi zlepšila, dva nebo tři zmatkáři za celý večer lze počítat za velmi dobrý výsledek. Krásný den a zase někdy, naslyš !
Borek
CZ-TAC |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Overstaffed Defrief 1. 2. 2006 / 08:58 | |
|  | Já jsem se nemotal, ale točil jsem krásné kolečka kolem Novemberu! )) Jinak to bylo už po druhé na LKPR co jsem musel maximální rychlostí až skoro nad práh dráhy! Byl to fičák ) Jinak děkuji všem za super vydařenej večer! Moc se mi to líbilo!!! Čauves Tommy OKFAI |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Overstaffed Defrief 1. 2. 2006 / 09:54 | |
|  | Jako GND bych si dovolil taky par pripominek 
Piloti byly se da rici dost zkuseni a to i zahranicni, coz mne dost prekvapilo (az na jednoho). Nekteri nemeli scenerku, ale uz jsem si zvykl.
Pokud dostanete instrukci "pojizdejte po C, L, vyckavejte v blizkosti pojezdove G", tak pojedete a zastavite se pred tou krizovatkou. Vcera jsem to musel pouzit, protoze mi z niceho nic spadl IVAC a nemel jsem podle ceho poradne ridit, proto takoveto instrukce.
Pokud dostanete pushback, meli byste s nim zacit co nejdrive - vcera se to stalo asi u dvou ceskych pilotu, ze jsem jim to povolil, oni odsouhlasili a cekali snad 10minut, proto pokud Vam ATC povoli p/b a vy nejste schopni zacit treba do 1minuty, oznamte to ATCmu.
Jinak bych to hodnotil jako velmi uspesny vecer a jen houst.
Taky bych chtel podekovat FOLLOWmakovi - Ladovi Dolakovi, za to, ze jezdil po LKPR cely vecer. Ja se bohuzel musel po desate hodine odpojit, protoze jsem mel neodkladne jednani s Dietrem  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Overstaffed Defrief 1. 2. 2006 / 09:59 | |
|  | LKPR se opět vyhouplo na špici letišť s největším provozem. Věřím, že to tak i zůstane.
Bohužel nějak zmizela možnost přidat důkaz - obrázek z IvAe.
|
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Overstaffed Defrief 1. 2. 2006 / 16:25 | |
|  | Přidal bych hodnocení z APP.
Přišlo mi nesmírně vtipné, že z X pilotů, přilétavajících do LKPR toho večera, dostalo asi 50% "přímo Rasim" a z nich ještě asi 50% letělo každej jinam. Prostě Rasim "zalítnutej" na 10 způsobů, mi přišel hodně vtipnej.
Dále bych doporučoval, obzvláště některým, aby se naučili nalítávat LLZ na první pokus a v případě, že se vám to nepovede, a ATC se vás zeptá, jestli jste usazeni v LLZ (vy podle budíku vidíte, že ne), tak pokud to nejni pravda, tak netvrďte, že jste. To je ale neustále dokola omílaná písnička... Prostě, netvrďte něco, co nejni pravda. Existují činnosti, kde se to dá zakrýt (chyba pilota), ale u některých to jde dost těžko.
Abych nebyl furt za zlýho, tak vás musím, pánové i pochválit. Neb jste dodržovali rychlostní limity velmi důsledně, což nesmírně ulehčuje separace.
Co se týče APP, zas až tak náročný večer to nebyl, ale i tak, pohled na GND ve špičce, byl vskutku fascinující..
Takže doufám, že i vy jste si včerejšek užili a věřím, že počet pohybů, nám bude neustále narůstat, jak v úterý, tak ve čtvrtek.
Mates Quarda
CZ-AOC
P.S.
Taky bych chtěl poděkovat Láďovi, za pomoc na pozici Follow me.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Overstaffed Defrief 2. 2. 2006 / 00:10 | |
|  | No joooo, na to jsem zapomel....diky Ti, Ladislave Dolaku, za Tveho Follow me, amen  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Overstaffed Defrief 1. 2. 2006 / 19:18 | |
|  | ja jsem se chtel pokochat pohledem z vezky,ale ouha,FSka mi odmitla poslusnost... ...pri pripojeni na IvAi,FSka totalne vytuhla a tak jsem vypnul komp a nechal jsem si zajit chut... ((( |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Overstaffed Debrief 2. 2. 2006 / 19:01 | |
|  | nebyly by nějaké obrázky? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Overstaffed Debrief 2. 2. 2006 / 19:53 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Overstaffed Debrief 2. 2. 2006 / 20:25 | |
|  | Akorád by to chtělo mít reálný čas,je pravda,že většina pilotů si dává den,a přitom je noc,ale klidně se přiznám,že to taky občas dělám,ale když je nějáký event nebo neco podobnýho,tak si dávam večer noc,podle reál času,a taky to je pěkný když to včechno svítí ty světla na dráze )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed Debrief 2. 2. 2006 / 20:43 | |
|  | Je, ale koukni na ty miniautury nočních fotek, koho to naláká? Musel bych to dávat ve vyšším rozlišení a ještě k tomu tam psát, ať si lidi zatáhnou záclony... A právě kvůli tomu, že většina lidí mám den, jsem si ho začal dávat taky, abych nebyl znevýhodněn. Ale i v noci si občas zaletím. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed Debrief 2. 2. 2006 / 21:51 | |
|  | Jasné...co se týče screenu,je jasné,že aby byl noční screen něják atraktivní,tak to musí být jo vyvedený screen...Poslední dobou jsem si něják zvykl létat v reálném čase,a jsem i rád,protože je to takový lepší pocit,že jsi blíže realitě,ale záleží na danné situaci,myslí,že to neni nic zase tak proti pravidlům,když je nastavený den,ale asi to taky není uplně nejlepší mit jiný čas )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed Debrief 2. 2. 2006 / 22:12 | |
|  | Jak už bylo řečeno hodněkrát - mít nastavený jiný čas nejen že není trochu proti pravidlům, ono to není VŮBEC proti pravidlům, takže dál všichni vesele létejte s nastavením jaké potřebujete. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Overstaffed Debrief 2. 2. 2006 / 23:02 | |
|  | Dík za stránky , jsou velice povedené. |
| |
|
|