Dnes jsem se na chvíli připojil na LKAA jako CZ-FOC a musím říct, nestačil jsem se divit. Někteří si lítají podle svých pravidel a když se jich na něco zeptám, tak ticho.
Např. někteří vybraní jednotlivci:
SKO130 - no to bylo dílo. Jinak se to opravdu říct nedá.
Na letu LKMT-LKPR v route HLV W32 VOZ , ale s klidným srdcem si to letí na rwy 24 stylem předleť, podleť BHA322 (taky na trase do LKPR), ale buď první na finále. IMHO ,že BHA322 musel díky němu holdovat, aby se nesrazili, to ho prostě nezajímá. Přednost z prava? To je jen na silnici přece.
Na letu LKPR-LKKV v route OKL DCT MM jsem hodně dlouho váhal, co je ono MM. Navíc podaná FL220.
Na letu LKKV-LOWW route OKF WGM. O tom že jsou nějaké tratě, asi ani netuší.
CSA209 - si s klidem poletuje kolem LKPD a nějaký FPL, je pro ty ostatní, já nemusím. Testuje prý Mi-24. Nejsem proti testování, ale tohle jde i v offlinu.
OKOBR - si holduje nad VLM, ale o tom že se k němu blíží další letadlo ve směru na LKPR, zjistí až ze vzdálenosti cca 2NM. Že je v IvApu nějaký TCAS, netuší.
Při přiblížení do ILS rwy 24 na LKPR tam kličkoval jako závodník ve slalomu. Není se čemu divit, když se tam vyloženě přiřítí na velké rychlosti. O tom, že od NER se mu tam blíží další letadlo, rovněž netuší.
Tohle je jen tak na okraj toho co se dnes dělo v LKAA.
Pánové, poznámka BEGINER je tam hlavně pro ATC, ale ostatní piloti ji tam nevidí. Není na čem.
Jestli chcete lítat, tak používejte ten TCAS. Zabráníte zbytečným kolizím.
Používání odpovídače, je stále stejný problém. Spousta vás na něj stále zapomíná.
Myslím, že spousta z vás, se v těchto příkladech pozná.
CZ-FOC |
|