|  |  | Jak si děláte textury 12. 2. 2006 / 15:40 | |
|  | Potřeboval bych vědet jak si děláte textury, které pak používáte na scenérky jak je fotíte, jak je upravujete ( nemyslím to převádění v DXTBmp ) a tak. Zkrátka jak to děláte |
| |
|
 |  |  | Re: Jak si děláte textury 12. 2. 2006 / 16:30 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak si děláte textury 12. 2. 2006 / 16:45 | |
|  | je to dyl co jsem v tom delal, ale myslim, ze funguje jednodusse vybrat nastroj na premistovani objektu a "presunout" ho s tim, ze podrzis levy control (nejsem si jistej, mozna to dela shift) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak si děláte textury 12. 2. 2006 / 16:57 | |
|  | DEIT/Clone ... zaškrtnout COPY
Vždyť je to tak jednoduché ...  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak si děláte textury 12. 2. 2006 / 17:05 | |
|  | Na tohle je nenahraditelná funkce Array, jestli chceš pošlu ti tutorial... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Jak si děláte textury 12. 2. 2006 / 17:24 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Jak si děláte textury 12. 2. 2006 / 17:02 | |
|  | Jak fotím textury? Digitálním fotákem pokud možno čelně a z větší dálky (aby fotka neyla soudkovitá). Dělám fotky čelně a z boku, a ty jsem potom zatím vždy použil i na protilehlé stěny. Střechu zpravidla nakreslim. A upravuju to ve Photoshopu, oříznu na potřebný výsledek, vyretušuju, upravím barvy, pomocí křivek "vyrobím" noční verzi textury a pak si to nakopíruju do nového vytvořeného souboru 512x256 px apod. Uložím jako 24bit BMP a je to... Konečný převod do DXT1 je jasný. Ale samozřejmě není potřeba photoshop, jiné bitmap. editory to zvládnou taky, akorát já v jinejch neumim pracovat |
| |
|
|