FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak s pruhlednosti u textur... Jeden příspěvek | Celý strom
Jak s pruhlednosti u textur...   14. 2. 2006 / 19:02
Mako
Jak mám dosahnout toho v Adobe PhotoShop že když neco gumuju zatim nebude vybrana barva
ale zústane to pruhlene...??? PS...prosim pomozte rychle
   Seznam příspěvků  

Re: Jak s pruhlednosti u textur...   14. 2. 2006 / 19:03
Marky Parky   
Nesmíš z toho udělat 24 bitovou texturu. Musíš zachovat alfakanál - tedy při konverzi použít 32bit BMP.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...   14. 2. 2006 / 19:18
Mako
no zeptam se ho...
   Seznam příspěvků  

Re: Jak s pruhlednosti u textur...   14. 2. 2006 / 19:07
brendon (SVK832)   
Toto som asi dve hodinky prebral Neo OKAAA opitaj sa ci ti nepomoze... na ICQ
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...   14. 2. 2006 / 19:11
brendon (SVK832)   
Este jeden nepoctatny dodatok... Nezabudnite, ze textury musia mat velkost 32x32, 64x64, 128x128 a atď...
A pokial chcete pouzit vela malych textur, tak urobte radsej jednu a to vecsiu...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...   14. 2. 2006 / 19:15
Neo OK AAA
Pravda......Brendon je prostě bůh a bohové jsou pro mě taky Tonde Semrad Pips, kteří mi vždycky dobře poradili
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...   14. 2. 2006 / 19:32
Mako
Ok...tak aj ty muzes byt bohem pro mne...zatim mam jen jednoho a to ze slovenskeho fsclubu
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ