Prodej autopilot Opencocpit...
1000Kč
Ahoj, mám na prodej autopilot od Opencocpit verse 2. Autopilot byl funkční, ale odpadlo mi připojení usb kabelu, a již ...
Nejste přihlášen
Dnes je pátek 15. 8. 2025, svátek má Hana
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSS - fórum
RSS - novinky
Facebook
Verze pro PDA
Jak s pruhlednosti u textur...
Jeden příspěvek
|
Celý strom
Jak s pruhlednosti u textur...
14. 2. 2006 / 19:02
Mako
Jak mám dosahnout toho v Adobe PhotoShop že když neco gumuju zatim nebude vybrana barva
ale zústane to pruhlene...??? PS...prosim pomozte rychle
Re: Jak s pruhlednosti u textur...
14. 2. 2006 / 19:03
Marky Parky
Nesmíš z toho udělat 24 bitovou texturu. Musíš zachovat alfakanál - tedy při konverzi použít 32bit BMP.
Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...
14. 2. 2006 / 19:18
Mako
no zeptam se ho...
Re: Jak s pruhlednosti u textur...
14. 2. 2006 / 19:07
brendon (SVK832)
Toto som asi dve hodinky prebral Neo OKAAA opitaj sa ci ti nepomoze... na ICQ
Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...
14. 2. 2006 / 19:11
brendon (SVK832)
Este jeden nepoctatny dodatok... Nezabudnite, ze textury musia mat velkost 32x32, 64x64, 128x128 a atď...
A pokial chcete pouzit vela malych textur, tak urobte radsej jednu a to vecsiu...
Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...
14. 2. 2006 / 19:15
Neo OK AAA
Pravda......Brendon je prostě bůh a bohové jsou pro mě taky Tonde Semrad Pips, kteří mi vždycky dobře poradili
Re: Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur...
14. 2. 2006 / 19:32
Mako
Ok...tak aj ty muzes byt bohem pro mne...zatim mam jen jednoho a to ze slovenskeho fsclubu
O serveru
|
Zveřejňování souborů ke stažení
|
Kontakt
|
© 1999-2025 FlightSim.CZ