|  |  | Jak s pruhlednosti u textur... 14. 2. 2006 / 19:02 | |
|  | Jak mám dosahnout toho v Adobe PhotoShop že když neco gumuju zatim nebude vybrana barva
ale zústane to pruhlene...??? PS...prosim pomozte rychle |
| |
|
 |  |  | Re: Jak s pruhlednosti u textur... 14. 2. 2006 / 19:03 | |
|  | Nesmíš z toho udělat 24 bitovou texturu. Musíš zachovat alfakanál - tedy při konverzi použít 32bit BMP. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur... 14. 2. 2006 / 19:18 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Jak s pruhlednosti u textur... 14. 2. 2006 / 19:07 | |
|  | Toto som asi dve hodinky prebral Neo OKAAA opitaj sa ci ti nepomoze... na ICQ |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur... 14. 2. 2006 / 19:11 | |
|  | Este jeden nepoctatny dodatok... Nezabudnite, ze textury musia mat velkost 32x32, 64x64, 128x128 a atď...
A pokial chcete pouzit vela malych textur, tak urobte radsej jednu a to vecsiu... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur... 14. 2. 2006 / 19:15 | |
|  | Pravda......Brendon je prostě bůh a bohové jsou pro mě taky Tonde Semrad Pips, kteří mi vždycky dobře poradili |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Jak s pruhlednosti u textur... 14. 2. 2006 / 19:32 | |
|  | Ok...tak aj ty muzes byt bohem pro mne...zatim mam jen jednoho a to ze slovenskeho fsclubu
|
| |
|
|