K tomu (ne)brždění - po mém prvním nedokonaném pádu FSky to také vypadalo, jako kdyby se právě změnilo počasí rychlost vyskočila na OVERSPEED a letadlo myslím, že spadlo o cca 300ft. Taky jsem najednou letěl o pár stupňů doleva. Valil jsem to ~310IAS (580km/h) ve ~FL100 a dostal klesání na 080 při rychlosti 200 a méně. Tak jsem vyhodil kvalt a čekal na rychlost kolem 370 km/h. V čistý konfiguraci mi to ale vůbec nechtělo brzdit a po dobrždění jsem na volnoběh klesal kolem 4 m/s. S naloženým Tu-134! Když jsem vyhodil podvozek tak už to bylo o něco lepší a pak to stejně spadlo definitivně. Nevím jak v reálu, ale na tomto modelu (z www.protu-154.com) nelze zvednout spojlery před dosednutím. Každopádně to je stejně verze 0.něco. |
|