FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 15. 8. 2025, svátek má Hana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Texturování........stejné čtverce?? Jeden příspěvek | Celý strom
Texturování........stejné čtverce??   17. 2. 2006 / 19:52
Neo OK AAA
Koukněte na obrázek dalo by se nějak udělat, aby měly všechny obdélníky stejné atributy jako ten čtverec??? Myslím aby byly stejně velké a na stejné pozici, protože dělat se s každým je pěkná otrava. http://petrfrolik.webzdarma.cz/gmax.JPG

Nesmějte se mým neprofesionálním texturám...ještě se učím
   Seznam příspěvků  

Re: Texturování........stejné čtverce??   17. 2. 2006 / 21:31
Pavlouš   
Prosím Tě,kolik má ten tvůj panelák polygonů?? Takové jedno sídliště a zhroutí se celá FSka
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Texturování........stejné čtverce??   18. 2. 2006 / 09:47
Neo OK AAA
Myslíš já teda nevím ale mě to nepřipadá tak strašný. Tak kolik polygonů používáte???
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Texturování........stejné čtverce??   18. 2. 2006 / 10:08
Pavlouš   
Na panelák jen 12. Na každé straně jen jeden segment.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Texturování........stejné čtverce??   18. 2. 2006 / 10:48
brendon (SVK832)   
Myslim ze som to tom navode spomynal aby si sa snazil co o najmensi pocet polygonov na objekte... Inak nic si stoho nerob. Ja ked som na to dosiel tak som musel vela objektov prerobyt
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Texturování........stejné čtverce??   18. 2. 2006 / 11:02
Pavlouš   
Jinak všem doporučuji tuto stránku ze které jsem se hodně naučil a hodně pochopil.
http://www.volny.cz/flightsim/gmax.htm
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ