|  |  | LKTB missed approach holding pattern 18. 2. 2006 / 22:54 | |
|  | Když provádím missed approach na LKTB (při VOR & ILS pžiblížení), jak přesně mám vstoupit do vyčkávacího obrazce? Pro ILS 28: Po 3,00 DME BO točit vlevo přímo na BNO VOR a po jeho přeletu zase doprava do outbound legu? Při celém vstupu do obrazce nesmím překročit 3,00 DME BO? |
| |
|
 |  |  | Re: LKTB missed approach holding pattern 19. 2. 2006 / 00:04 | |
|  | podle L5-Charts na BNO priletis z takoveho smeru kdy mas pokracovat pravou zatackou do outbound legu (tak jak popisujes)
3 majle je turn point, resp je na 3 majli od BO, polomer zatacky a tim padem i vzdalenost v jake budes od BO resp BNO zavisi na tve aktualni rychlosti. C172 pri 50 uzlech zataci jinak nez 747 pri 140 takze od 747 nemuzes cekat ze se otoci na 3 majlich a co teprve az prileti An-225 jeste s Buranem na zadech nebo koho to vozi  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKTB missed approach holding pattern 19. 2. 2006 / 09:45 | |
|  | Takže jsem špatně pochopil "max 3,00 DME BO". Myslel jsem, že je to k celé zatáčce k BNO VOR. Ale to by pak neseděla šipka od TP k BNO, která by byla za 3 NM. Dík |
| |
|
 |  |  | Re: LKTB missed approach holding pattern 19. 2. 2006 / 00:53 | |
|  | Já myslim, že je to tam v tý mapě nakreslený celkem srozumitelně, ne..?
Nehledě na to, že to tam máš dokonce popsaný slovně přímo v tý mapě, v okýnku, kde je nakreslená vertikální situace pro přiblížení..
Jediná zrada je, že holdy na BNO jsou na dvě strany v závislosti na dráze v užívání... |
| |
|
|