|  |  | Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 13:47 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 14:51 | |
|  | No mě zaujalo to golfové hřiště mezi dráhama. Co kdyby to někomu ulítlo a trefilo to nějaký éro ...  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 15:05 | |
|  | Každý hráč má přidělenu volačku a povolení k odpalu uděluje ATC. Blbý je, že míčky nemaj odpovídač, a tak jsou informace jen z přehledovýho radaru.  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 15:08 | |
|  | Myslím, že je spíš blbý, když se míček usídlí na rolujícím letadle a to jej zaveze o pár stovek yardů dál od jamky. To se pak špatně hraje pod par. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 15:21 | |
|  | Přesně tak - není problém ohrožení letadel prolétávajícími golfovými míčky, ale právě naopak - okolo startující, přistávající a jinak se pohybující letadla musí nepřijatelně ovlivňovat průběh hry i celkový výsledek. A to není správné. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 15:29 | |
|  | Jenže v tom je právě vtip. Prostě je to takové crazy golfové hříště. Jedna jamka vedoucí napříč pojezdovou bude mít určitě par nějakých 30. Budou i případy, kdy se jedna jamka hraje několik dní, po té co se míček nešťastnou náhodou zasekne v podvozkovém prostoru letadla na odletu. Není pak žádná prča, doťukat ho zpátky z "nedalekého" Sydney. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 16:03 | |
|  | Teda to bych si radši počkal, až to éro přifrčí zpět  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 15:31 | |
|  | Ikdyž podle těch fotek to je docela daleko od drah, tak takovej dobře trefenej golfovej míček by asi mohl udělat v motoru pěknou paseku. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 15:46 | |
|  | Ja myslim, ze asi neudelal.Po tom, co jsem videl zabery z testu motoru, kdyz mu do lopatek strileli led, sutry a odstrelovali samotne lopatky, tak myslim, ze dobre trefeny micek by tam nekde jenom zmizel  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 16:03 | |
|  | Dobře trefený golfový míček může mít rychlost až okolo 200kmh, jinak v místních pravidlech toho golfového hřiště je přímo nařízeno při průletu letadla přerušit hru..... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 16:13 | |
|  | to určitě,možná i víc.Ale pochybuju,že by někdo střílel míček přímo proti turbíně-byl by tedy přímo proti letadlu a to není pravděpodobné,leda,že by střílel z rwy nebo twy .
A myslíte,že by tu ránu vydrželo např okýnko??když si na něj v letadlee šáhnu nevypadá moc pevně a divim se,že udrží ten tlak. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 16:24 | |
|  | hehe, ono při špatně provedén úderu driverem není nic neobvyklého, že ti míček uhne do strany klidně i 100 metrů, při zvlášť hrubé chybě i víc a podle Murphyho zákonů i když celý den hraješ jak pánbů, tak při průletu letadla tuti zahraješ nejhorší úder dne )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 16:33 | |
|  | A este tomu fukne vietor  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 16:20 | |
|  | Už sem se lek, že v místním golfovým klubu je povolená maximální rychlost golfového míčku na 150 Km/h pod pokutou 3.000 Kč. |
| |
|
 |  |  | Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 17:49 | |
|  | taky jsem tam přistával )
vtipny je i ten semafor na silnici, když jede letadlo, docela by mě zajímalo, kdo a jak ho ovládá? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 17:57 | |
|  | Řekl bych, že automat. Něco jako železniční přejezd... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 18:13 | |
|  | na železnici to ale funguje tak, že vlak spojí elektrickou smyčku, ale letadlo? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 18:48 | |
|  | ...tři kilometry před silnicí sou v luftu dva kontakty a jak přes ně éro přejede vytaženým podvozkem, tak sepnou a semafor dá červenou. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 19:18 | |
|  | tři kilometry snadne, to by bylo skoro na prahu dráhy ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 18:15 | |
|  | vzdáleně to připomíná hořovice. Tam je ,ale menší část plochy od silnice uzavřená. |
| |
|
 |  |  | Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) 28. 2. 2006 / 19:39 | |
|  | Při mé poslední návštěvě Bangkoku, před odletem, s klidem omezili provoz na toto letiště jen proto, že bylo na opačném konci letiště proti letištní budově airshow. A to nám ještě místní zaměstnanci říkali, že asi dojde k uzavření letiště úplně. Naštěstí jsme nakonec odletěli ještě před termínem uzavření.
Thajci jsou prostě jiní. ) |
| |
|
|