FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 10. 9. 2025, svátek má Irma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD) Jeden příspěvek | Celý strom
Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 13:47
Balooo   
Tomu říkám šetření místem...
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=&ll=13.912324,100.607815&spn=0.063484,0.059738&t=k

http://www.airliners.net/open.file?id=1007422
 

Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 14:51
= M@trix! =   
No mě zaujalo to golfové hřiště mezi dráhama. Co kdyby to někomu ulítlo a trefilo to nějaký éro ...
 

Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 15:05
OK-Milda (BHA410)   
Každý hráč má přidělenu volačku a povolení k odpalu uděluje ATC. Blbý je, že míčky nemaj odpovídač, a tak jsou informace jen z přehledovýho radaru.
 

Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 15:08
MaPa   
Myslím, že je spíš blbý, když se míček usídlí na rolujícím letadle a to jej zaveze o pár stovek yardů dál od jamky. To se pak špatně hraje pod par.
 

Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 15:21
Balooo   
Přesně tak - není problém ohrožení letadel prolétávajícími golfovými míčky, ale právě naopak - okolo startující, přistávající a jinak se pohybující letadla musí nepřijatelně ovlivňovat průběh hry i celkový výsledek. A to není správné.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 15:29
OK-Milda (BHA410)   
Jenže v tom je právě vtip. Prostě je to takové crazy golfové hříště. Jedna jamka vedoucí napříč pojezdovou bude mít určitě par nějakých 30. Budou i případy, kdy se jedna jamka hraje několik dní, po té co se míček nešťastnou náhodou zasekne v podvozkovém prostoru letadla na odletu. Není pak žádná prča, doťukat ho zpátky z "nedalekého" Sydney.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 16:03
MaPa   
Teda to bych si radši počkal, až to éro přifrčí zpět
 

Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 15:31
= M@trix! =   
Ikdyž podle těch fotek to je docela daleko od drah, tak takovej dobře trefenej golfovej míček by asi mohl udělat v motoru pěknou paseku.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 15:46
Pips   
Ja myslim, ze asi neudelal.Po tom, co jsem videl zabery z testu motoru, kdyz mu do lopatek strileli led, sutry a odstrelovali samotne lopatky, tak myslim, ze dobre trefeny micek by tam nekde jenom zmizel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 16:03
tonde   
Dobře trefený golfový míček může mít rychlost až okolo 200kmh, jinak v místních pravidlech toho golfového hřiště je přímo nařízeno při průletu letadla přerušit hru.....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 16:13
Orbith AVP4MP   
to určitě,možná i víc.Ale pochybuju,že by někdo střílel míček přímo proti turbíně-byl by tedy přímo proti letadlu a to není pravděpodobné,leda,že by střílel z rwy nebo twy.

A myslíte,že by tu ránu vydrželo např okýnko??když si na něj v letadlee šáhnu nevypadá moc pevně a divim se,že udrží ten tlak.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 16:24
tonde   
hehe, ono při špatně provedén úderu driverem není nic neobvyklého, že ti míček uhne do strany klidně i 100 metrů, při zvlášť hrubé chybě i víc a podle Murphyho zákonů i když celý den hraješ jak pánbů, tak při průletu letadla tuti zahraješ nejhorší úder dne ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 16:33
brendon (SVK832)   
A este tomu fukne vietor
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 16:20
MaPa   
Už sem se lek, že v místním golfovým klubu je povolená maximální rychlost golfového míčku na 150 Km/h pod pokutou 3.000 Kč.
 

Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 17:49
tomS   
taky jsem tam přistával )
vtipny je i ten semafor na silnici, když jede letadlo, docela by mě zajímalo, kdo a jak ho ovládá?
21027 B / 500 x 331 / P9200033.1.jpg
 

Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 17:57
Rozšafín Ctibum   
Řekl bych, že automat. Něco jako železniční přejezd...
 

Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 18:13
tomS   
na železnici to ale funguje tak, že vlak spojí elektrickou smyčku, ale letadlo?
 

Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 18:48
tonde   
...tři kilometry před silnicí sou v luftu dva kontakty a jak přes ně éro přejede vytaženým podvozkem, tak sepnou a semafor dá červenou.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 19:18
tomS   
tři kilometry snadne, to by bylo skoro na prahu dráhy )
 

Re: Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 18:15
Orbith AVP4MP   
vzdáleně to připomíná hořovice.Tam je ,ale menší část plochy od silnice uzavřená.
 

Re: Bangkog International, aneb jak využít plochu etiště (VTBD)   28. 2. 2006 / 19:39
Latom   
Při mé poslední návštěvě Bangkoku, před odletem, s klidem omezili provoz na toto letiště jen proto, že bylo na opačném konci letiště proti letištní budově airshow. A to nám ještě místní zaměstnanci říkali, že asi dojde k uzavření letiště úplně. Naštěstí jsme nakonec odletěli ještě před termínem uzavření.
Thajci jsou prostě jiní. )
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ