FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 13. 8. 2025, svátek má Alena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na textury? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Jak na textury?   3. 3. 2006 / 10:35
Sněhulák   
No to je dle mě to nejgró na scenerii .-)

1) Photoshop
2) Photoshop
3) Photoshop..... či Gimp..

Prostě je potřeba umět si pohrát s nafocenými podklady... a udělat z toho co jde.. Prostě ideál kamarád, který vládne photoshopem a poradí.. je to tak důmyslně složitý program až i po x letech co s ním kouzlím se konečně cítím jako že něco už málo umím .-))

jinak jak už se zde psalo: http://textury.stavit.cz nebo http://www.mayang.com/textures toto sase chce pár kamarádů co dělají např. vizualizace v maxu či cinemě..... .-) Ti maj většinou textur plnou....

Celkový čas tvorby třeba nemocnice s heliportem odhaduji dnes při svém umu na cca+- autobus 5% tvorba 3D 45% tvorba textur z fotek a jejich závěrečné ladění (barvy, ......) 30% texturování 3D objektů 10% finální doladění do krajiny 10% sázení stromků apod... Leťiště jde trochu pomaleji.. než usadíš rwy, srovnáš a odstraníš autogen, uděláš afcad pro nejen ai...
25806 B / 600 x 258 / texture.jpg
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ