|  |  | Flight plan IVAO 6. 3. 2006 / 09:41 | |
|  | Nevím jak má správně vypadat letový plán pro let na IVAO při kombinaci VFR/IFR letu.
1. Při IFR letu je to : BOD(konec odletové) TRASA BOD TRASA BOD(začátek příletové) při
2. Při VFR letu : DCT
3. Při přechodu v průběhu letu z VFR na IFR ( případně obráceně )mně není jasné :
- jak a kam napsat přechod IFR/VFR nebo VFR/IFR do letového plánu
- změnu si musí v průběhu letu na konci (začátku) příslušného úseku (IFR,VFR)
vyžádat sám pilot tím, že se ohlásí v příslušném bodě řídícímu, nebo pokračuje
podle letového plánu a řídící ho "automaticky" přebírá ? |
| |
|
 |  |  | Re: Flight plan IVAO 6. 3. 2006 / 10:14 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight plan IVAO 6. 3. 2006 / 10:44 | |
|  | Díky moc, hlavně že čumím na tento web skoro každý den ..... |
| |
|
 |  |  | Re: Flight plan IVAO 6. 3. 2006 / 10:50 | |
|  | ad 1. Ano to je správně
ad 2. DCT není porblém, ale i zde můžeš mít nějakou trasu naznačenou. Mhohdy je to třeba několik letišť, jelikož se tak často létá byť s pouhým průlety nebo letmými přistáními.
ad 3.. Typ letu si vybereš hned tuším bodě 2 nebo 3, kde máš na výběr čtyři možnosti I-IFR, V-VFR a ještě dvě které si nepamatuju momentálně přesně (např. Y-tuším VFR/IFR). Dále pak v kolonce letové cesty si dáš vše jako při IFR a buď po posledním bodě IFR dáš VFR DCT a nebo před prvním bodě DCT IFR a ten bod. Řídícímu pak přechod z/do IFR/VFR oznamuješ, resp. žádáš o tuto změnu.
Doufám, že to mám dobře, opravy přijímám  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight plan IVAO 6. 3. 2006 / 19:22 | |
|  | Když už jsme u toho DCT...co to je vlastně za zkratku? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flight plan IVAO 6. 3. 2006 / 19:22 | |
|  | DireCT  |
| |
|
|