|  |  | VOR Písek 9. 3. 2006 / 16:11 | |
|  | Spustím klienta pro řídící, natáhnu LKAA, připojím se na síť coby pozorovatel.
Na té mapě je něco divného (právě jsem se probudil po cca 1 roce).
PSK, co to hergot je? K čemu se používá? Traťovka to asi nebude, pro Lkpr asi také ne. Nebo se mýlím? |
| |
|
 |  |  | Re: VOR Písek 9. 3. 2006 / 16:12 | |
|  | mno pokuď vim tak je to jen DME |
| |
|
 |  |  | Re: VOR Písek 9. 3. 2006 / 16:13 | |
|  | DME... nemam v hlave mapy, ale mam pocit ze zrovna na sidech ci starech LKPR se s nim pracuje )) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: VOR Písek 9. 3. 2006 / 16:18 | |
|  | Je tam kvůli P-RNAV pokrytí. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: VOR Písek 9. 3. 2006 / 22:52 | |
|  | Bohužel nikde jsem nenašel co je to P-RNAV. Raději bych viděl VOR/DME maják na letišti Plzeň Líně kde se kříží spousta letových tras. Hlavně by se nechal použít pro VOR/DME přiblížení na LKLN. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: VOR Písek 9. 3. 2006 / 23:34 | |
|  | P-RNAV je precision-RNAV ... ve velice srucne kostce receno, p-rnav vyzaduje aby letadlo po 95% letoveho casu drzelo trat s presnosti +- 1 mile ...
zdrojem navigacnich dat pro navigacni pocitace je jedno z tohoto - DME/DME, GPS ci VOR/DME. po kratkou dobu mutze jako zdroj dat pro navigaci pouzito IRS.
a at koukam jak koukam, tak nad linema se prakticky zadne trate nekrizi .) a navic jsou vsechny RNAV....
ono VOR/DME nenilevna zalezitost )) pro tech par letadel .... |
| |
|
|