FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VOR Písek Jeden příspěvek | Celý strom
VOR Písek   9. 3. 2006 / 16:11
Glagol
Spustím klienta pro řídící, natáhnu LKAA, připojím se na síť coby pozorovatel.
Na té mapě je něco divného (právě jsem se probudil po cca 1 roce).
PSK, co to hergot je? K čemu se používá? Traťovka to asi nebude, pro Lkpr asi také ne. Nebo se mýlím?
   Seznam příspěvků  

Re: VOR Písek   9. 3. 2006 / 16:12
Ladous
mno pokuď vim tak je to jen DME
   Seznam příspěvků  

Re: VOR Písek   9. 3. 2006 / 16:13
Tragédie v JRD
DME... nemam v hlave mapy, ale mam pocit ze zrovna na sidech ci starech LKPR se s nim pracuje ))
   Seznam příspěvků  

Re: Re: VOR Písek   9. 3. 2006 / 16:18
Marky Parky   
Je tam kvůli P-RNAV pokrytí.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: VOR Písek   9. 3. 2006 / 22:52
Karlos (OK-XKG)
Bohužel nikde jsem nenašel co je to P-RNAV. Raději bych viděl VOR/DME maják na letišti Plzeň Líně kde se kříží spousta letových tras. Hlavně by se nechal použít pro VOR/DME přiblížení na LKLN.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: VOR Písek   9. 3. 2006 / 23:34
Tragédie v JRD
P-RNAV je precision-RNAV ... ve velice srucne kostce receno, p-rnav vyzaduje aby letadlo po 95% letoveho casu drzelo trat s presnosti +- 1 mile ...

zdrojem navigacnich dat pro navigacni pocitace je jedno z tohoto - DME/DME, GPS ci VOR/DME. po kratkou dobu mutze jako zdroj dat pro navigaci pouzito IRS.

a at koukam jak koukam, tak nad linema se prakticky zadne trate nekrizi .) a navic jsou vsechny RNAV....

ono VOR/DME nenilevna zalezitost )) pro tech par letadel ....
   Seznam příspěvků  

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ