FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Switzerland Professional 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Switzerland Professional 2004   16. 3. 2006 / 06:59
Luděk Ch.
Vypadá to hezky, ale vzhledem k tomu, že se to hodí spíš pro VFR, tak mi tam hodně chybí autogen. Tj. aby to trošku vypadalo, musíš letět kousek výš. Problém je načítání textur, protože jsou tak podrobné, že je FSka nestího načítat např. při změně pohledu a prostě zůstanou zobrazené jen rozmazané textury povrchu a trvá to někdy dost dlouho (až desítky sekund) do načetní plných textur. A to i na hodně rychlém počítači s kartou s 256MB. Co se týče FPS, nijak náročné to není a zvládala ho v pohodě i GF3, ale to občasné zapomenutí načíst takto podrobné textury, to je problém samotné FSky (prostě na ně zapomene) a bohužel to neřeší žádně PC. No a v takové scenerii bez autogenu to vypadá dost hrozně, když každou chvíli letíš jen nad nazelenalou rozmazanou plochou. Jinak pokud se načete vše jak má a letíš aspoň 2000ft nad zemí, vypadá to opravdu parádně a zobrazení nemá daleko ke kvalitní fotce.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ