|  |  | IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 19:28 | |
|  | Varování všem letadlům, dnes (cca 5 min. zpět) jsem naměřil vítr odhadem do 400 uzlů při letu z LKVO do LKRO. Ani sem nestačil nahodit smetl mě z letište a a zhruba po 2 vteřinách jsem byl ve FL060, zhruba po 60 vteřinách jsem se svojí DC-3 míjel Příbram. Doporučuji tedy destinace plánovat na jih od departure apt. ). |
| |
|
 |  |  | Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 19:50 | |
|  | neprepnul ses nahodou do slew modu?  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 19:51 | |
|  | Ne, právě mi to reportuje už druhé letadlo. Pravděpodobně nějaký technický problém na síti. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 20:02 | |
|  | U mne bez problému,ale Pepu to někam žene mimo Ruzyň.
Já mám tuším v FSUIPC nastaveno změna větru pozvolná max do 10 kts,takže mne to asi minulo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 20:04 | |
|  | uz dlouho mi to vrta hlavou:
jak nastavit FSUIPC?
kdyz koupim FSUIPC a nespoleham na Ivap, co dostanu navic? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 20:11 | |
|  | ehm ehm.Po nechtěném vzletu z LKZB s Bonanzou V35B. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 17. 3. 2006 / 14:48 | |
|  | No Romane,mně to připadá s tou ostrou verzí FSUIPC daleko klidnější viz včera jsem neměl vůbec žádné problémy.Nebo jsem měl prostě štěstí i když jsem letěl pouze asi 2NM za Pepou s kterým to házelo jak na tobogánu.Já mám i ten druhý program a ten mi zase nějak vycentrovává joystick takže je také plynulý.Určitě se tam dá nastavit více věcí,ale já se raději držím pravidla,že když neumím anglicky tak toho v nastavení raději moc neměním  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 17. 3. 2006 / 14:51 | |
|  | co mam nastavit v FSUIPC abyc ten vítr nebláznil??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 17. 3. 2006 / 15:10 | |
|  | Musíš mať kúpene, potom si v tých záložkách nájdi Wind smoothing |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 17. 3. 2006 / 15:24 | |
|  | Nechceš-li se trápit tak stačí v nastavení FS2004 zakázat působení turbulencí na letadlo.
Jinak v tom FSUIPC mám v sekci Winds nastaveno :
Smooth wind changes near aircraft - zaškrtnuto
a čísla ve sloupci 0 , 10 , 10 ( jsou pod sebou)
Smooth only when airborne - zaškrtnuto
Taxi wind control automatic - zaškrtnuto
By reduced crosswind - zaškrtnuto
Vpravo v sekci Limits and options
Allow gusts in upper winds - zaškrtnuto
max wind speed up 1000 ft mám číslo 5.
No a to je všechno  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 17. 3. 2006 / 15:27 | |
|  | To toho tam moc nemáš  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 17. 3. 2006 / 15:30 | |
|  | No to je jenom v té sekci o větru. Jinak je tam k naštelování mnohem víc.Já si hrál ještě s mrakama a s joystickem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 20:09 | |
|  | Já jsem odstartoval s An2 z LKVO a frčel jsem na LKRO a když jsem byl na finále tak to začalo tak fičet že jsem couval až někam k LKPR a tam jsem to odpojil! Nešo s tim nic dělat Ale byl to fičák )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 20:18 | |
|  | Jaký používáš letadlo v MTLku , když letíš s AN-2 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 22:15 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: IVAO Caution all aircraft!!!! 16. 3. 2006 / 20:31 | |
|  | Taky jsem to schytal, pred hodkou po vzletu z LKPR vitr az 800kts, 738 to hnalo bokem peknejch par majli, taky bych se chtel omluvit APP, nebyl jsem schopny ale ovladat ani rychlost, natoz smer a vysku, takze se omlouvam za to nastoupani do cca fl230 (misto 130). TVS490 |
| |
|
|