|  |  | Level D 767 17. 3. 2006 / 07:51 | |
|  | Mám takovej problém a nevím jestli to dělá i ostatním. V FMC je naplánovaná trať letu a jsou na ní body A,B,C,D které jsou do sebe ne moc vzdálené třeba 9NM. Trat je z A do B, tam se lomí třeba o 50 stupnu do C (změna kursu vpravo nebo vlevo) Letím na autopilota v L-NAV módu. Proletím bod A pak B a letadlo začne točit na C. K tomu se ale úplně nedotočí (poloměr zatáčky nebo co) a tak se po jeho přiblížení dejme tomu na 2NM nepřepne FMC na navigaci do dalšího bodu trati D, apořád krouží okolo C kam se nikdy nedostane. Musím to manuálně opravit tak že v FMC dám jako aktivní bod trati D. To se mi ale nelíbí, pak člověk to éro musí furt hlídat a nemůže si ani číst noviny. Dělá vám to někomu taky a jak to řešíte? |
| |
|
 |  |  | Re: Level D 767 17. 3. 2006 / 09:16 | |
|  | Nevim jak v LDS767, ale v PMDG737 na to, aby se navigace prepnula na dalsi waypoint nemusis letet primo pres ten bod. Staci, kdyz prelitas nekde pobliz a smerujes na dalsi, ktery je na LEGS page. Druha vec je ta, ze se mi jeste nestalo, ze by byla kombinace waypointu blizko u sebe/ostre zatacky. Vzdy pokud byly body blizko u sebe, byly vicemene v lajne. |
| |
|
 |  |  | Re: Level D 767 17. 3. 2006 / 09:18 | |
|  | Ahojte, ja by som sa zase rad dozvedel, ci sa daju do FMC (levelD767) zadavat udaje aj pomocou normalnej klavesnice.......presne tak ako pri PMDG 737
Zatial sa mi to nepodarilo zistit, ani v ziadnom manualy som to nenasiel
Diky
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Level D 767 17. 3. 2006 / 09:55 | |
|  | Je to v popsáno v manuálu na str. 71 - Keyboard Assist Mode. Stačí kliknout na obrazovku MCDU poblíž 1L LSK a nahoře se objeví písmena KA - pak můžeš zadávat údaje pomocí klávesnice. Deaktivuje se stejným způsobem. |
| |
|
|