FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s ILS na LKPR 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 13:06
wizards   
Ahojky,mam jeden problem...pri stazeni letiste LKPR 2004 /tvurci zaslouzi po Vladovi Synkovi velke dík/ ze stranek kterou je soucasti i AFD data,mam pri letu problem s navigaci pri pristani...Pokazde kdyz vyberu pristani na drahu ktera ma ILS /oznaceno zelenou sipkou na radaru/ neni tam zadna a ted to reknu jako laik cervena carka jako bezne u kazdych letist...tudiz pri NAV na ILS mam problem pri pristavani,zvlast pri letu v noci kdy viditelnost mi to z realistic weather da na minimalni...zkousel jsem pres AFCAD vice osvetlit drahu aby aspon vsechna svetla pri pristani na runwayi byla videt ale nacetlo mi to stare textury Ruzyne takze jsem to musel vratit zpet...a nevim jak na to...pokud mate verzi LKPR 2004,urcite AFD musite mit stejny...kde je problem? Diky za odpoved...
 

Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 13:14
OK-Milda (BHA410)   
Řečeno opravdu laicky a já osobně se přiznám, že i pro mne nesrozumitelně. Pokud však jde o AFData, tak jsem žádný problém nezaznamenal.
 

Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 13:43
Teflon_490   
To znamena tedy co? Pokud naladis ILS frekvenci drahy, nezachytis signal? Dela to na vsech drahach? S jakym letadlem?
 

Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 14:26
Gustav ( BHA576 )   
Problém není v AFCAD datech.
ILS rwy 06 111.15 CRS 064 3500 ft
rwy 24 109.10 CRS 244 4000 ft
rwy 31 109.50 CRS 305 4000 ft

Zde jsou údaje pro LKPR a nikdy jsem s tím neměl problém.Takže buď letíš vysoko a už nepodletíš paprsek ILS,nebo máš chybně nastavenou frekvenci v NAV1 a NAV2.Víc mne nenapadá.

 

Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 14:30
Rozšafín Ctibum   
Mno...jestli jsem dobře pochopil ten jeho dotaz, myslím, že akorát nevidí PAPIny, ne ? já totiž moc nerozumím tomu "zelená šipka na radaru" a "červená čárka" .. nešlo by to popsat trošku lépe ? Co je tím myšleno ?
 

Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 14:38
Gustav ( BHA576 )   
Borku já myslím,že myslí "prkna,břevna" nebo jak se jim ještě říká na budíku,ale to asi platí pouze,když je přiblížení bez ILS třeba dráha 13 , jinak jsou i u defaultů pro ILS přece ty fialové puntíky s šipkou ve tvaru "ehm no jak mají ženský"
Papíny asi nemyslí,když píše o špatné viditelnosti i když kdo ví?
 

Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 15:46
Tragédie v JRD
no .. pokud letis s edfaultni cessnou, tka zadny ruzovy pi*e nevidis , protoze pouzijes ten samy budik jako pro VOR navigaci, tudiz vidis brevna....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 15:47
Tragédie v JRD
jinak priznam, ze jsem puvodnimu tazateli neporozumel prakticky nic... jenomt ak nejak jsem v tom odhalil papiny... a kdo vi jestli to byly papiny
 

Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 15:48
Stew
Nemyslí ty "zelené šipky" kterýma se označují ILS dráhy na default mapě?
 

Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 15:51
Orbith AVP4MP   
ještě jeden dotaz navíc:Když mam naldaěnej např. ILS 24 na LKPR zapnu AP do modu NAV a letadlo se mi srovná do osy dráhy,ale jak vim jak moc mam klesat???Podle těch 4 světel na začátku dráhy???
 

Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 15:55
Tragédie v JRD
mas i ukazatel, ktery Ti ukazuje tvou vertikalni pozici vuci spravne poloze - musis ji mit "urpostred".

podle toho jak se pohybuje muzes zmensovat/zvysovat rychlost klesani.

na approach mapach mas informativni tabulku pro dany typ priblizeni, ktera ti v zavislosti na rychlosti dava INFORMATIVNI udaj o tom, jakou rychlosti (ft/min) mas klesat

4 svetla na zacatku drahy ti ukazuji, zda jses moc vysoko (vice bilych nez cervenych svetel), moc nizko (vice cervenych nez bilych) nebo ve spravne vysce (dve cervena, dve bila)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 15:56
Fabo™   
Asi by bolo vhodnejsie zapnut APP mod, takto sa to sice da tiez, ale je to dost neprakticke.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 15:59
Tragédie v JRD
No .. to by taky slo .. ale mam pocit ze pokud by jeho ero melo APP mod, ze by se na toto neptal
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 16:01
Fabo™   
Je moc ludi co toto nepoznaju ) a nepoznam nijake lietadlo schopne zachytit ILS nemajuce APP mod na AP (za predpokladu ze ma AP ;o) )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 16:41
Orbith AVP4MP   
no tak když letim s default Lj-45 tak tam APP mod je,ale nějak jsem nezavětřil k čemu slouží.Znam jen Nav,Hdg,IAS popř Mch,Alt,VS,FD a...to je všechno.Ostatní nepoužívam páč nevím k čemu slouží.Tak kdyžtak poraďte.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 16:47
Tragédie v JRD
mozna si precist manual co je k FSce .. a uvidis .)

jinak kdyz zapnes APP rezim, tak ti ero bude klesat a pri tom bude drzet glidepath ..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 17:00
Orbith AVP4MP   
tak promiň,že jsi musel napsat svůj 5921 příspěvek.Stejně nechápu kde ty příspěvky bereš.Tobě přibejvaj jako mě stovky.Když jsem sem přišel,tak jsi měl asi 4500.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 17:13
Orbith AVP4MP   
je to režim APP nebo APR.V learjetu je APR a je k tomu napsáno Aproach hold switch.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 17:16
Fabo™   
Je to APR. Niesom si však istý či to inde nie je označované APP..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 17:35
Orbith AVP4MP   
všichni tady psaly APP,tak jsem si myslel,že je to APP a o APR jsem ani neměl potuchy.Jinak dík moc všem.Moc jste my pomohly,teď jsem si dal Off-line LKPR-LKTB s learem a zjistil jsem,že automatické přistání funguje i v default letadlech.A ani nebylo tvrdý,i když já bych ho víc vypiplal.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 18:04
Tragédie v JRD
to je tim, ze vetsina defaultnich letadel (vlastne zadny) autoland (autopristani) nema... a to "automaticky pristani" je proste tim, ze tomu eru kdyz sleduje glide path nic jinyho nez sednout na zem nezbyva.... s
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 18:31
Orbith AVP4MP   
Jjtakže těsně předpřistáním musim vypnout AP???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 19:50
OK-Milda (BHA410)   
Ostatně nevím, proč ho na finále nevypínat - dyk je to nejzajímavější část letu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 20:05
Gustav ( BHA576 )   
Protože zrovna v té době piju osmé kafe a mám volnou jenom jednu ruku na brzdy
 

Re: Re: Problem s ILS na LKPR 2004   17. 3. 2006 / 14:32
Petlok
Ach ta skleróza ... Ale vím, že mi to dělalo některé letadlo, že tvrdohlavě sedalo vedle ranwejí, jenže si již s jistotou nevzpomenu, které...
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ