Tomasi ano mas pravdu, ale priznaj si to nevyzera ako davova psychoza ked firmy vypustaju podobne tunningove produkty kratko (relativne) pred vydanim nasledovnej verzii. Mam aj ja GE, FE, UT som sice este neskusal, vyzera to pekne, je to spickove, ale ze by to prinieslo nejaku (okrem vizualnej stranky) velku zmenu to asi nie. Neviem, ja to cele vidim skor ako marketingovy tah. Do buducnosti bude zaujimave sledovat ze ako dlho potrva kym F1 prerobia tieto veci do FS X (je predpoklad ze defaultny teren, a prostredie FS X nebude na urovni tohoto UT).
Co sa tyka toho jadra, vies, ako developerovi by mi uplne postacilo ak by MS zverejnil v SDK trochu viacej ako zverejnil, uplne elementarny priklad ktory poznaju tvorcovia sceneriek - problem obycajneho svetla. Proste MS ma dve varianty svetiel - jedna ktora je pekne popisana v SDK - toto sa este deli na typy ako taxi, strobe, nav a podobne, a druha varianta je neverejna ktoru MS nevypustilo popis. A problem je ten ze pri tej prvej svetlo nevidis dalej ako je tusim 5 NM a tu druhu vidis dalej a priznam sa Ti ze by sa mi niekedy hodilo poznat aj to druhe svetlo hlavne ked programujes PAPI, alebo approach svetla. Takze s tou zakrivenou rwy by to pobolo podla mna dost podobne, toto by stacilo ak by MS bolo ustretove a uvolnilo pre developerov (a mohlo by sa to pre mna za mna aj predavat) nejake advanced SDK. Proste tu je mozno absencia komunikacie medzi MS a ostatnou komunitou developerov.
Co sa tyka prechod FS9 -> FS X tak sa nechajme prekvapit, ako MS slubuje vela veci, ale v tom mas pravdu ze vieme ako to funguje na zaciatku - jasny priklad boli detske chyby FS2000 (ak si to este niekto pamata) a nasledovne opravne patche. |
|