FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 12. 2025, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BGLXML verze Jeden příspěvek | Celý strom
BGLXML verze   7. 10. 2005 / 16:40
Cesmina
Nevíte někdo , jaká je poslední verze BGLXML , mám v150 a blbě tam choděj TaxiwaySigns. Udělal jsem si prográmek na vyextrahování značek z defaultního letiště do formátu pro CreatSign a v AP951140 jsou pouze Karlovy Vary - u ostatních bgl je to obdobné (NewBglAnalyze to umí, ale má zase jiné nectnosti)
   Seznam příspěvků  

Re: BGLXML verze   7. 10. 2005 / 17:52
jirpe
Myslim, ze novejsi neexistuje. Nedavno jsem to taky zkousel.
   Seznam příspěvků  

Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 12:34
MaPa   
Mám dotázek, umí tohle udělat z BGLka XMLko nebo to pracuje naopak?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 12:37
Priskac   
ale iba z afcadovskeho bgl, proste musi to byt bgl z afcadu a musia tam byt iba veci co su definovane v afcade, nesmu tam byt ziadne objekty a podobne veci.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 12:49
MaPa   
Už ho mám staženej. Verze 1.8. Snad je to ta nejnovější. Měla by být pro FS9. Já ty AFD dělám právě v AFCADu. Tam mám možnost okamžitý vizuální kontroly ve FSce.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:11
Marky Parky   
Naopak - AFCADovske BGL interpretuje spatne (se vsemi chybami co tam AFCAD naseka, ktere dekompiluje jako nesmysly). Oprotitomu BGLCOMP kopmpilovana BGLka dekompiluje vetsinou bez chyb.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:18
MaPa   
Teda teď teoreticky. Kdyby tahle utilitka uměla dekompilovat i BGLka z AFCADu, tak by potom bylo možné některé body umisťovat podmíněně třeba podle směru větru, obdobně jako objekty ve scenerii???
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:19
Tragédie v JRD
??? v afcadu jsi taky nemohl delat bodiky a elementy zavisle na smeru vetru apod .)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:24
MaPa   
AFCAD je nástroj a nemusí umět všechno. Ale jak tak prohledávám fórum, tak to asi nepůjde http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=89790&lan=0
Anatolij píše, že se ty zhovadilosti nedělaj v XML, ale v ASM, což je pro AFD k ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:27
Marky Parky   
Tyhle veci se vsechny daji delat jen ve SCASM nebo BLGC.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:28
Priskac   
marky, ale je obecne problematicka spolupraca xml a bglc.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:39
Marky Parky   
Na té neni vůbec nic problematického, naopak, tak to funguje nelépe.

Napíšu/oedituju cokoliv v BGLC, zkompiluju to do MDL a ten pak z XML volám. Tohle je "korektní" metoda jak dělat scenerie. Podotýkám, že fůra vývojářů (včetně mě) používají i různé "nekorektní" metody a skládají je přes sebe, aby dosáhli kýženého efektu ve scenerii. A pak se všichni divíme že nám ta FS tak často padá a svorně se nadává mrkvosoftu
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:48
Priskac   
jasne ja som mal na mysli pouzitie attach tools v gmaxe s tym ze by som pridal nejakemu attachovanemu efektu podmienky zobrazovania. A nemam na mysli tie podmienky co su napisane v SDK (to sa da) ale ine podmienky (NAV, ADF (pozor nie AFD), a podobne).
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 14:09
Marky Parky   
Tak to neprojde. Podminku musis mit uvnitr attachovaneho objektu v BGLC kodu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:30
MaPa   
Počkej, myslíš, že by šlo přehazovat parking včetně konektoru podle nějakýho parametru? Kdyby tohle někdo vyšpekuloval jak, pak by to bylaq hotová paráda. To by se pak dělaly AIčka pro klubový provoz
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:36
Marky Parky   
Vubec ne. Stojánky jsou XML a to žádné podmínkové věci už z principu nemůže umět.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:38
MaPa   
Dík, jen ta Tvoje odpověď zněla tak trochu povzbudivě. Ale závěr koresponduje s tím, co tu kdysi napsal Anatolij.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:40
Tragédie v JRD
) myslis z principu XML nebo z principu FSky? princip XML zadnym podminkam nevadi )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:32
Tragédie v JRD
konecne jsi prisel na to, co ti tu asi pet lidi rika uz dve hodiny .)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:33
Tragédie v JRD
vsak jo ) ja jsem jenom nechytil jak souvisi to, ze to umi dekompilovat BGL z Afcadu souvisi s tim, ze by to mohl umet .)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze   20. 3. 2006 / 13:36
MaPa   
Vypadá to sice bídně, takže zatím zcela na ..., ale vážně sem v celé historii tohohle fóra nenašel, že by to tu kdy někdo řešil. Za pokus nic nedám. A rozhodně to nebylo OT.
   Seznam příspěvků  

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ