|  |  | AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 14:52 | |
|  | Zdar .... bol by som rad keby mi niekto troska obiasnil Autobrakes napr u Boeinga ... na co sluzi? ako sa pouziva? kedy? ...co je to RTO? atd.
Dakujem |
| |
|
 |  |  | Re: AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 15:01 | |
|  | RTO je zkratka pro Rejected takeoff, do teto polohy se autobrakes prepinac dava predtim, nez zacnes pojizdet a slouzi k tomu, pokud by si chtel prerusit vzlet, stahnes plynove paky a tim se automaticky aktivuji brzdy. |
| |
|
 |  |  | Re: AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 15:06 | |
|  | Tak autobrake imituje seslapnuti pedalu od pilotu podle navolene intenzizy.Jinak autobrake se da vypnout prepinecem do polohy OFF nebo seslaputim pedalu nebo presunutim paky SPEED BRAKE do polohy DOWN.Jinak pri navoleni RTO se tablo rozsviti na 2 sec. kdy probiha test tohoto modu a je li vse v poradku tak tablo zhasne |
| |
|
 |  |  | Re: AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 15:06 | |
|  | Autobrake = automaticke brzdeni. Aktivuje se po dosednuti hlavniho podvozku na drahu.Do autobraku je zahrnut i system antiskid (neco jako ABS u auta).Slouzi spise k pohodli pilotu a hlavne cestaku,protoze letadlo brzdi konstatni rychlosti.U Boeinga se nastavuje intenzita brzdeni.Myslim ze je tam 1,2,3 a MAX.
RTO = maximalni intenzita,pouziva se pro vzlet kdyby doslo k preruseni vzletu a aktivuje se stazenim plynovych pak(myslim ze rychlost musi byt vetsi nez 60knts ale to si nejsem jist.Touz si nepamatuju |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 15:09 | |
|  | Ta rychlost je 88 knots a letadlo jeste musi mit signal ze je na zemi |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 15:10 | |
|  | No vidis. Uz jsem postarsi typ a ty hodnoty si nepamatuju  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 15:12 | |
|  | Oproti me zas tak stary nejsi.Je jen nedavno dodelal typovku na bulika.A hlavne sem si vzal k ruce nejaky studijni materialy |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AUTOBRAKES 22. 3. 2006 / 15:17 | |
|  | no jo.Ja delal typovku na bulika pred 6ti lety. |
| |
|
|