FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 15. 6. 2024, svátek má Vít Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flightplans z LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 12:19Ondra O.K.
Zdravicko, dal jsem si na LKPR nejake lety CSA a Lufthansy, takze mam ted cele letiste hrozne zaplnene, ze mi proste u stojanek stoji asi 8 letadel CSA, i kdyz maji letet treba az za spoustu hodin. No a tim vcelku klesa FPS. Neda se s tim neco udelat, aby tam ty letadla jen tak nesedela?
 

Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 12:23
Tragédie v JRD
ano... stahnout si takove flightplany , kde ta letadla na zemi nesedi, ale litaji.... .))) napriklad si prihreji vlastni polivcicku a doporucim moje CSA flighplany, ktere jsou k dispozici spolu s radoslavovymi repainty na unofficial project ai...

a nebo je jeste jedna moznost, kteruo tu kdosi nedavno zminil, rucne si ty flightplany upravit a na tu dobu kdy sedi na zemi, je odeslat treba do pardubic

TK
 

Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 12:29Ondra O.K.
Mohl bys prosim napsat adresu? Diky
 

Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 12:37
Tragédie v JRD
http://download.projectai.com/CSUpload.cgi?command=viewupload&database=Unofficial%20Complete%20AI%20Packages%2edb

zde.... nekde v polovine stranky....
 

Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 12:48
Latom   
Jestli mám stejné plány jako ty, asi jo, tak mi ty ČSA mašiny taky přeplňují letiště. Ale lítají.
Kde ti parkuje Airbus? Já ho párkrát nachytal, že stojí v "poli", 30-X, a ne třeba na 1-3, kde by měl být pro svoji velikost.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:09
Tragédie v JRD
jestli si dobre pamatuju, tak airbuss mi vetsinou stoji prave na 1 - 3 ... )))

me ho nejak extremne nepreplnujou, resp. vetsinou mi tam sedi 1 - 3 boeingy, jeden airbuss a par ATRek se poflakuje na tom volnym prostoru vedle prstů
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:16
Latom   
Tak to je divné. Jaký máš radius pro něj, jestli to je právě v tom. Mi na 1-3 se postavily mašiny až tehdy, když už na letišti nebylo volné místo a taky mi, jako ostatním, ČSA mašiny přeplňují letiště. Zkusím si pro jistotu stáhnout ty plány z ProjectAI a uvidím.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:19
Tragédie v JRD
ono jde hlavne i o to, kdy se na LKPR objevis.. podle tech statistik v jinem threadu se tam nekdy objevi narazove tech letadel docela dost.. typicky vecer kolem paty...

radius... ani nevim.. ) ja ho zatim u zasnych letadel nemenil ale chystam se na to, aby mi ta era konecne obsadila i vnitrni strany prstu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:32
Latom   
Tak to mi zase obsazují vnitřek skvěle. Ty hodnoty radiusu mi posílal Pavel, myslím, tak si to vyhledej. Funguje to. Já tam chodím sice kolem 1800 h., ale většinou si dám jiný čas a je tam plno stejně.
Jo, nevíš náhodou, jak tam upravit datum, aby byl stejný jako systémový? Já mám na 2k2 vždy včera.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:34jelsta
S tím včerejším časem je to u mě taky tak. Taky bych to potřeboval vyřešit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:35
Tragédie v JRD
na synchronizaci casu a korekci casu pouzima FSRealTime..

vzdy vcera?? netusim.. ale mam normalne vytvoreny vlastni defaultni let z LKPR ktery se mi zobrazi po uvidonim stratu FS a ten ma cas vzdy realny....

ale koukal jsem v AFCADu a v AITMovym edotoru letadel a letadla maj mensi radius nez stojanky u vnitrnich stran... ?!?

tk
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:37
Tragédie v JRD
hele..t ak beru zpet... ted na to koukam a ono to je fakt o den pozadu... ?!?? tak to je docela divny.. ze jsem si toho doted nevsiml.. nema to neco spolecnyho s nvoym rokem?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:47
Latom   
Jakým máš na mysli? Dělalo mi to i v roce 2002.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 14:00
Tragédie v JRD
no, ja si toho vsiml teprve tedkon.... po Tvem upozorneni.. to zas nebudu mit klidneho spanku..

pekne dekuji .. )
TK
 

Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 14:10
Latom   
Promiň, ale tvoje nespavost asi nepomůže ostatním, co mají stejný problém. )))
Ale je tu spousta jiných a šikovných, kteří na to určitě přijdou, co s tím.
 

Uz mam éra i na vnitřní straně prstů :)   9. 1. 2003 / 15:27
Tragédie v JRD
Jsem si pohrál s poloměry těch AI letadel... ja do ted na to koukal a rikal jsem si.. hergot, vzdyt AFCAD hlasi polorem 78, ero hlasi polomer 30 .. vzdyt ono se tam musi vejit... ale pak jsem si vsimnul onoho (m) a ft ... a vono tech 78 bylo ve stopach a tech 30 v metrech.. )) huraaa
 

Re: Uz mam éra i na vnitřní straně prstů :) - proc nestoji Airbus na GW1-3 (pro LATOMa)   9. 1. 2003 / 16:03
Tragédie v JRD
Takze.. proc ja jsem doted mel airbus vzdy na GATE 1-3? to proto, ze parkingy 31 a 33, kde stoji vam, mi obsazovaly malicke boeingy... takze airbus se "odsunul" na GATE 1-3

a proc je FS cpe zrona na toto parkoviste?? to proto, ze pozice pro parking 31 a 33 maji mensi radius nez GATE 1-3 a FS obsazuje stojanky od nejmensi po nejvetsi a pak take podle vzdalenosti od aktivni runwaye... takze, pokud vam Airbus 310 CSA stoji na PARKING 31 - 33 a chcete ho na GATE 1-3 tak si spustte AFCAD a nastavte polomer parkingu tak, aby byl vetsi nez GATE 1-3 (ja jsem nastavil 179)... overeno, opravdu mi to AIRBUSe presouplo pekne na GATE 3

Tomas Knaifl
 

Re: Re: Uz mam éra i na vnitřní straně prstů :) - proc nestoji Airbus na GW1-3 (pro LATOMa)   10. 1. 2003 / 10:23
Latom   
A můžeš mi popsat jak se s tím dělá? já jsem už do toho zkoušel vrtat, ale nepřišel jsem na to, jak ho změním. pošli mi to když tak na majl, ať tady neplácáme místem. Už mne to napadlo, že to bude v AFCADu, ale nedělám v něm.
Když tak tam napiš i ty hodnoty, jaké jsi nastavil (včetně jednotek).
Díky.
 

Re: Re: Re: Uz mam éra i na vnitřní straně prstů :) - proc nestoji Airbus na GW1-3 (pro LATOMa)   10. 1. 2003 / 11:23
Tragédie v JRD
ja to napisu sem.. mozna se to bude hodit i nekomu dalsimu...

1) spusti AFCAD
2) otevri si letiste LKPR
3) zobrazi se
4) jak jsou pozice parkingu (ty asi najdes ze tak udelas nasledujici: kliknes na zelene kolecko levym tlacitkem, ze zeleneho kolecka se stane oranzove kolecko, pak zmacknes prave tlacitko a das "properties"
5) objevi se dialogovy okno, v nem zmenis hodnotu RADIUS na vetsi hodnotu, nez maji GATE 1 - 3 - takze treba 179feetu (tu jsem pouzil)
6) OK ... to udelas pro obe dve parkingove pozice
7) to pak ulozis (SAVE)
8) spustis flight simulator
9) airbus stoji na GATE 3

mimochodem, pri praci na tomhle jsem objevil jeste jednu chybku v mych CSA flightplanech... a to tak ze v jednom z Airbusu ... vraci se z kanady o den pozdejc, nez by mel...
 

Re: Re: Re: Re: Uz mam éra i na vnitřní straně prstů :) - proc nestoji Airbus na GW1-3 (pro LATOMa)   10. 1. 2003 / 11:49
Latom   
Jo, pak mne to taky napadlo to tady zverejnit i pro ostatní, ovšem bylo by to lepší dát přímo jako dokument k ostatním návodům. Zkus co na to Jirka Masník. takový návod se bude hodit všem. Jen by to chtělo ještě i přidat hodnoty pro jednotlivé typy letadel a nebo poupravit i LKPR AFCAD. Si myslím.
Ale díky.
 

Re: Ještě nemam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   10. 1. 2003 / 12:31
Latom   
můžeš mi napsat hodnoty, jaké jsi nastavil na jednotlivé stojánky. Abych věděl jak si je tam uspořádat. Dík.
 

Re: Re: Ještě nemam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   10. 1. 2003 / 12:35
Tragédie v JRD
na GATE 1-3 sahat nemusis... ale pro pozice 30 a 33 nastav vetsi cislo nez 179 ... kdyz tak se jeste pred tim podivej, jaky radius mas na GATE 1 - 3 a k tomu pricti par feetu... a to napis jako radius pro ty pozice 30 a 33
 

Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 07:52
Latom   
Tak díky za radu, už to funguje, ale tím přenastavením na vyšší hodnotu, bude tam stát aspoň něco? Mi tam zatím nic nestálo. Nevíš náhodou, při jaké spodní hranici radiusu tam AI postaví dané letadlo. Mne spíš napadlo stojánky 30-X naopak snížit, aby se tam velká letadla nemohla postavit, ale menší B73x naopak ano. Zkoušel jsi ji už? Já teď moc makám, ale chtěl bych se na to podívat. Přesně spočítat jaká rozpětí AI letadel přiřadit k stojánkám. Omezit náhodný výběr. A hlavně při spuštění 2k2 nastavit vítr tak, aby šel na RWY24 a tím pádem, aby se letadla podle toho obsazovala na stojánkách rovnou. Já si myslím, že ti co dělali AFCAD pro LKPR ho sice udělali skvěle, ale tohle asi netušili.
 

Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 09:23
Tragédie v JRD
no, tim ze to zvednes, jsi z nich udelal nejvetsi stojanky na LKPR... takze tam zacne stavet nejspis za techto podminek.... pokud Ti na LKPR litaji spis mala letadla (B737, ATR, nejaka ta drobotina jako cessny, pipery atd) tak budou obsazeny az jako uplne posledni... at uz to budou pipery, nebo cessny a nebo kdyz ti zacne na LKPR litat hodne B734 tak se tam take placnou...

to zmenseni me nanapdlo.... tim by jsi to taky mohl udelat, ale v tom pripade se ti zacnou b734 stavet nejdriv do "pole" jak rikas, a az potom k prstum...

jinak, letadlo k gateum stavi tak, ze se obsazuji od nejmensi k nejvetsi... takze zacina na tech malych (ale soucasne alespon tak velkych, aby se mi tam veslo ero) a pak jde nahoru a dalsim kriteriem (kdyz jich je vic moznych) je vzdalenost od aktivni RWY....

jinak, zajimavou, takrka "diplomovou" praci na toto tema je projekt RadiusAFCAD na ProjectAI... doporucuju precist... clovek se az divi, s cim jsou schopni se babrat )
 

Re: Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 09:37
Latom   
S tím počítám, že když to obsazuje od nejbližší aktivní a ještě navíc od nejmenší po největší, ale ten problém, třeba jenom pro B737, bych vyřešil tím, že v poli budou ta čísla větší jen o např 5 ft. Tím bych snad přinutil AI dávat éra nejdříve k prstům a pak teprve do pole. Co ty na to? Takhle by to mohlo fungovat. Chce to jen trošku ladit a zkoušet. Proto mne zajímalo, jestli mají stojánky a nějaké spodní omezení, abych se někde nevědomky neustřelil a pak se divil co to zlobí.
Zkusím se na to po večerech podívat, poladím a pak se uvidí. Asi to bude chtít si pohrát i s radiusy jednotlivých letadel.
 

Re: Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 09:39
Latom   
S tím počítám, že když to obsazuje od nejbližší aktivní a ještě navíc od nejmenší po největší, ale ten problém, třeba jenom pro B737, bych vyřešil tím, že v poli budou ta čísla větší jen o např 5 ft. Tím bych snad přinutil AI dávat éra nejdříve k prstům a pak teprve do pole. Co ty na to? Takhle by to mohlo fungovat. Chce to jen trošku ladit a zkoušet. Proto mne zajímalo, jestli mají stojánky a nějaké spodní omezení, abych se někde nevědomky neustřelil a pak se divil co to zlobí.
Zkusím se na to po večerech podívat, poladím a pak se uvidí. Asi to bude chtít si pohrát i s radiusy jednotlivých letadel.
Rád bych si přidělal další letecké společnosti, tak ať pak toho nemám moc najednou, myslím letadel, se kterými to musím zkoušet.
 

Re: Re: Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 10:12
Tragédie v JRD
radiusy v poli budou o 5 vetsi nez co? )) ted jsem nejak mimo ))
 

Re: Re: Re: Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 10:32
Latom   
Než pro gaty stejné velikosti, pokud jsem ty gaty dobře prozkoumal. Gate medium a stojánka medium je v základu stejná, si myslím, a měly by se tam umisťovat letadla stejným způsobem, opominu-li vliv RWY. No a když v poli ty hodnoty budou větší, tak by to mohlo fungovat. Nejdříve gaty a pak pole. Už jsi in?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 12:37Tomas Knaifl
ufff...abych swe priznal, tak mi to nejak nedochazi.. resp. asi mi to dochazi, ale nejsem si jistej, jestli mame na mysli to same....

ale abych rekl pravdu, tak to, ze mi nestavi era na parking, ale rovnou ke gatum, me zas tak neboli ))) mozna si s tim pohraju tak, ze je jeste vic zmensim tak, aby mi tam jezdila ATRka )) a fbude po problemu ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 12:43
Latom   
Řekl bych, že máme na mysli to samé. Když se tak koukám na tu historii, tak tu kecáme jako na chatu.
No, asi bude nejlepší to udělat každý po svém a pak si jenom vyměnit výsledky toho jak to vypadá a co to dělá. ATR u gatu? Sice jsem je tam viděl i stát, v reálu a dokonce i vycouvávat, ale od toho mají pole.
Když tak dej vědět, jak jsi to upravil. Docela mne to zajímá.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už mam éra na GW1-3 ( pro T.K.)   13. 1. 2003 / 12:45Tomas Knaifl
nene, atr u gatu.. ale ATR na tom parkingu, odkud jsme v patek odstranily toho Airbusse.. )))

no, torksu jsme se rozkecali, to je pravda....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:32
Tragédie v JRD
tak ten volnej prostor vedle prstu neni nic jineho nez parking 17 - 21

(to jen tak mimochodem)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:34
Latom   
Všeobecně na letišti se tomu říká "v poli", a je to včetně 3X-ových stojánek.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   8. 1. 2003 / 13:38
Tragédie v JRD
aha....)) to si poznamenam
 

Re: Re: Flightplans z LKPR   10. 1. 2003 / 12:41Honza
no ja treba ty flighplany mam a letadla mi sedi na
zemi taky furt... (skoro samozrejme)

ale kdyz se clovek podiva realne tak na Ruzyni je
kolem poledne s CSA vymetyno v FS je tam hojny sraz..
.. tak kde je ta chyba sakra?

H
 

Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   10. 1. 2003 / 12:53
Latom   
Pokud mohu mluvit za sebe, tak TVS tam najdes jen proto, že jsem dělal plány na letní sezonu, aby tam vůbec něco bylo.
Co se týká ČSA tak jsou podle jejich plánů, ale bylo tady řečeno, že FS si tam sám dodá éra, aby jsi tam nebyl sám. Podívej se do starších příspěvků, tam se to probíralo.(rozebíralo)
 

Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   10. 1. 2003 / 13:09Honza / web
to sice asi prida letadla abych tam nebyl sam ale
musi preci dodrzovat ty flighplany..

PS:Ted se objevily na mostrealisticai nove flighplany
CSA a jak mam zkusenosti tak na tyhle strance jsou
ty plany HOOOODNE dobry a presny. na doporuceni
nekoho zde, komu diky jeste jednou. ty flighplany
zkusim jak vypadaji..

H.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   10. 1. 2003 / 13:17
Tragédie v JRD
no, oni se tam ta letadla neobjevi samy od sebe... ale FS je jaksi opozdi, aby tam neco bylo.. proto nastane ten "uprk" smerem k RWY kdyz zacnes simulaci..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Flightplans z LKPR   10. 1. 2003 / 13:40
Tragédie v JRD
no, presnejsi budou... a budou i trosku optimalizovanejsi, protoze jeden z tech dvou kluku, co to delaji, napsal program, do kteryho nacpes lety podle letaku a ten program rovnou vysipe tydenni flighplany... )

takze jsem vyzkousel, nainstalil a porovnall... pro patek, cas cca 11-30 GMT ... po nainstalovani mi ubylo asi jedno ATRko ale pro zmenu asi dva B737 pribyly... )) (pro rypaly, puvodni cesky ai traffic jsem odstranil )

ale asi si ho tam necham a puvodni flightplany i jinych aerolinek z PROJECTAI asi nahradim tim z most realistic ) je to dobra sajta )
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ