* FSGlobal - to je mesh, reliéf terénu. UTE ho nenahrazuje, pouze výborně doplňuje (neobsahuje mesh data) a je zcela kompatibilní, případné nesrovnalosti se dolaďují.
* Ground Environment - to je náhrada textur, opět ho UTE nenahrazuje (ve své podstatě jen říká, kde má jaká texture ležet, ale přímo ji nedefinuje), ale zatím jsem to nezkoušel dohromady - výsledky můžou být problematické (např. hustá síť ulic z UTE a do toho ještě uliční textura s baráčky od GE), ale také nemusí.
* FS Roads and Rivers - tady ANO, UTE nahrazuje přesně tento datový obsah a je imho lepším produktem.
Ještě jeden komentář ke GE - osobně si pořád nemůžu zvyknout na tyhle textury. Lépe pasují na Evropu než defaulty, z výšky se neopakují tak jako Palanderovy textury, mají skvělé provedení noci, ale jsou takové mdlé, speciálně skalnaté hory. Taky města jsou příliš ostře ohraničená a je tam málo červených střech. Všechno vypadá moc jako pustina. Nejraději bych se vrátil k Palanderovi, ale ten vypadá z výšky podivně (často se opakuje), má tam malé vodní plochy a cesty v textuře a působí to rušivě (a ztěžuje navigaci). Řešil někdo a vyřešil už tohle dilema ? |
|