|  |  | Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 19:10 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 19:30 | |
|  | Děkuji, je to velice pěkné. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 19:39 | |
|  | No teď sem to zkoušel a mužu říct že je to zatim asi nejlepší verze.
Konečně mi letadlo nepropada RW |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 20:10 | |
|  | No ja mam priblizne v pulce drahy takovej travnatej kopec...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 20:21 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 21:01 | |
|  | To je ono, diky.  |
| |
|
 |  |  | Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 20:07 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 20:08 | |
|  | Vyzera dobre kuknem nan. Diky za info |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 20:42 | |
|  | radosť mám trochu pokazenú...bezprostredné okolie rwy je totiž v porovnaní so starou version hnus fialovej, (presnejšie černo-bílo-flekatej ) a rwy sa podomnou prepadá ((
(ale ten kopec uprostred rwy sa mi našťastie neobjavuje)
Ako pozitivum vidim,že tvar a sklon dráhy sa zdá byť velmi reálne vymodelovaný, bohužial z vyššie uvedenáho dovodu som ju zatial neotestoval ... |
| |
|
 |  |  | Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 20:43 | |
|  | Lidi ja nevim... Normalne kdyz se tam pres slew rezim diosoupu s letadlem nebo vrtulnikem, funguje to v pohode. take/off taky v klidu, ale jeste se mi ani jednou nepodarilo pristat, aniz bych propadl drahou...  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 20:44 | |
|  | s tou dráhou som bol o minutu rychlejší  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Novej Courchevel 9. 4. 2006 / 21:25 | |
|  | mne to pripada, ze ja sa prepadam iba ked som tesne mimo drahy, resp. na krajičku. akokeby ted beton drzal ale to okolo nie. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Novej Courchevel Otázka 9. 4. 2006 / 21:24 | |
|  | Je tu někdo, kdo se nepropadne drahou, když přistává????? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka 9. 4. 2006 / 21:34 | |
|  | Jo, L-410 spolehlivě přistane vždycky, jinak, když přistáváš tak kolem asi 50-60kts, tak to taky udrží |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka 9. 4. 2006 / 21:41 | |
|  | hmm.Neříkej,že L-410 má minimálku 50-60Kt.To nemá ani Z142.Já teda L-410 nelítam bo je to moc velký a mohutný a hnusný a bz přetlaku a nepatří to do Avitik clubu.fujLe tim nećhci odradit PWDT od tvorby dalších českých éééér.Jen tak dál hoši.Ještě ať mi to nežere tolik FPSů a je to best.Možná si vás pak i nainstaluju   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka 9. 4. 2006 / 21:44 | |
|  | nee, L-410 se nepropadne nikdy, ale ty ostatní (default Be58, atd) se mně nepropadaly až když jsem letěl tak těch 60, ale ještě jsem měl nějakej vítr... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka 9. 4. 2006 / 23:30 | |
|  | Proč by L-410 nepatřila do Aviatik Clubu? http://www.virtualak.com/letadla.php
A k tomu propadání, mam stejnou skušenost, pokud se letí na finále pomalinku tak je to gut ale něčim rychlejším tam sednout nejde protože se propadnu Docela škoda u jinak dobře zpracovaného letiště!! |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka 9. 4. 2006 / 21:40 | |
|  | ja se musim opravit nejprve jsem zkousel
default cessnu 172 , F1 C152 a L410 a nepropadl jsem se ani jednou ...
po vymene dalsich letadel sem se zacal propadat..ale nemel jsem snad zadnou verzi u ktere bych se nepropadl.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka 9. 4. 2006 / 22:42 | |
|  | No já se propadl na začatku dráhy ale cca od 2/4 je to O.K.
Zde pár screenu |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 10. 4. 2006 / 08:25 | |
|  | Landing checklist 
1.) nesedat na začátek dráhy (na práh)
2.) nesedat u okrajů dráhy
3.) provádět výdrž letem se stejným sklonem jako má dráha (čili defacto mírným stoupáním) a tím dosedat jak se správně dosedá, ne na příďák a nebo ostruhou v zemi
4.) přiblížení dělat na vyšší rychlosti
5.) velmi jemně dosednout |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 15:23 | |
|  | Letiste je to sice pekny, ale ted jsem tam rozflakal kvuli tem chybam podvozek u Beeche 200, coz neni levna zalezitost, takze dokud tu drahu neopravej tak me tam uz nikdo nedostane. (To propadani je fakt hruza, rozpocet jsem mel cca na stred drahy a stejne to zapadlo)  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 15:54 | |
|  | přiznej se, že si byl přetíženej  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 16:02 | |
|  | Prave ze ne, 2x300l, 2 osoby, proste "prazdnej", draha byla sucha, takze se nemela borit. Pri startu v poho. Ale stejne - "neco spatne".  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 16:35 | |
|  | Teď mi to došlo. V týhle vejšce je řídkej vzduch, tak tam musí bejt i řádká dráha  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 16:02 | |
|  | No jo... Tady je snad nejdůležitěší přistávat de fakto ve stoupavém letu - kopírovat kopec dráhy... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 16:39 | |
|  | Myslím, že tohle asi nebude Lowmickův problém... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 17:56 | |
|  | Lowmickův problém.........já myslel, že ten problém mají všichni |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 18:07 | |
|  | Reagoval jsem přímo na Petloka, který radil, že je třeba přistávat jemně atd...(viz jeho příspěvek), tak jsem chtěl naznačit, že álo citu při sedání není Lowmickův problém. Howgh |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novej Courchevel Otázka - propadání rady 12. 4. 2006 / 19:12 | |
|  | Jo jasne, nejsem kamikaze abych na to pristaval jak na rovnou drahu (pro Petloka), ale ten problem to stejne neresi, proste se propadnu.... |
| |
|
|