|  |  | Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 18:28 | |
|  | Ahojky hlavně by mě zajímalo, jak poznám co jsou silnice, co jsou lesy a co je ten landscape ( do teď nevím co to je ). Jde mi o to, že bych si tam nechal lesy z cellu a na ostatní měl UTE. Třeba teď mám v cellu 416-113 v scenery toto... 416-113_3, 416-113_5, 416-113_9, 416-113_9001, 416-113_9002 416-113_ex kolin_5_5 a LC_052_014 všechno má příponz xxx.bgl, ale podle těch čísel opravdu nevím, jak zjistit co je co? |
| |
|
 |  |  | Re: Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 18:38 | |
|  | silnice sou takový šedý čárky na zemi, většinou spojují jednotlivá města, les je shluk takových zelených stromů různých druhů a landscape je orientace stránky na šířku při tisku....  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 18:42 | |
|  | a nebo landscape muze bejt i " pracovat jako zahradní architekt " ale ty silnice a lesy jsou vicemene jasne, rekl bych 
|
| |
|
 |  |  | Re: Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 18:45 | |
|  | Teraz neviem co je co. Ale skusal si ich postupne vytahovat zo Scenery. Ja ak chcem na co je co bgl-cko robim to tak. Sice pracne ale viem potom co je co. To je co?!.  |
| |
|
 |  |  | Re: Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 18:51 | |
|  | - xxxx_2.bgl -- contains the re-mesh LWM polygons (polygon rozlišuje, jestli jde o zem nebo vodu a přiřazuje mu nadmořskou výšku)
- xxxx_3.bgl -- contains all other Land/Water Mask polygons (jako předchozí, ale asi bez přiřazení výšky)
- xxxx_5.bgl -- contains all VTP2 (textured) polygons (lesy)
- xxxx_7.bgl -- contains all VTP1 (textured) polygons (nevím, to se už asi v FS2004 nepoužívá)
- xxxx_9.bgl -- contains all lines (pobřeží, silnice, železnice atd.)
- xxxx_ex.bgl (nebo podobné) -- exclude area, ruší vektory a případně další objekty s nižší prioritou
- LC_xxxx.bgl -- land class - povrch země je rozdělen na čtverce zhruba 1.1x1.1 km (platí pro ČR) a landclassem přiřadíš těm čtvercům určitý vzhled (město, vesnice, les, jiný typ lesa, dalších 20 jiných lesů apod). Je to velmi hrubé rozlišení typu povrchu, ale slouží to jako dobrý základ, na který se pak klikají přesné vektory lesů.
- WC_xxxx.bgl -- water class - podobné jako LC, ale tady se rozlišuje vzhled vody v těch čtvercích |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 19:03 | |
|  | a sakvis to sem mel vedet driv - ja si rikal jak udelat jine nez azurove modre vody vetsina rybnicku je osklive zelena... a sem tam kdovijaka |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 19:20 | |
|  | Opravím.
- xxxx_2.bgl -- contains the re-mesh LWM polygons - remesh jsou polygony o jednom vertexu, které upravují pouze výšku, ne zem či vodu.
- xxxx_3.bgl -- contains all other Land/Water Mask polygons - to jsou klasické polygony a řeší zem/voda i výšku |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Jak poznám v cellu co je co? 10. 4. 2006 / 19:46 | |
|  | aha, dík za info  |
| |
|
|