FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak poznám v cellu co je co? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 18:28
Neo OK AAA
Ahojky hlavně by mě zajímalo, jak poznám co jsou silnice, co jsou lesy a co je ten landscape ( do teď nevím co to je ). Jde mi o to, že bych si tam nechal lesy z cellu a na ostatní měl UTE. Třeba teď mám v cellu 416-113 v scenery toto... 416-113_3, 416-113_5, 416-113_9, 416-113_9001, 416-113_9002 416-113_ex kolin_5_5 a LC_052_014 všechno má příponz xxx.bgl, ale podle těch čísel opravdu nevím, jak zjistit co je co?
 

Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 18:38
tonde   
silnice sou takový šedý čárky na zemi, většinou spojují jednotlivá města, les je shluk takových zelených stromů různých druhů a landscape je orientace stránky na šířku při tisku....
 

Re: Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 18:42
bumper   
a nebo landscape muze bejt i " pracovat jako zahradní architekt " ale ty silnice a lesy jsou vicemene jasne, rekl bych
 

Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 18:45
brendon (SVK832)   
Teraz neviem co je co. Ale skusal si ich postupne vytahovat zo Scenery. Ja ak chcem na co je co bgl-cko robim to tak. Sice pracne ale viem potom co je co. To je co?!.
 

Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 18:51
anatolij   
- xxxx_2.bgl -- contains the re-mesh LWM polygons (polygon rozlišuje, jestli jde o zem nebo vodu a přiřazuje mu nadmořskou výšku)
- xxxx_3.bgl -- contains all other Land/Water Mask polygons (jako předchozí, ale asi bez přiřazení výšky)
- xxxx_5.bgl -- contains all VTP2 (textured) polygons (lesy)
- xxxx_7.bgl -- contains all VTP1 (textured) polygons (nevím, to se už asi v FS2004 nepoužívá)
- xxxx_9.bgl -- contains all lines (pobřeží, silnice, železnice atd.)
- xxxx_ex.bgl (nebo podobné) -- exclude area, ruší vektory a případně další objekty s nižší prioritou
- LC_xxxx.bgl -- land class - povrch země je rozdělen na čtverce zhruba 1.1x1.1 km (platí pro ČR) a landclassem přiřadíš těm čtvercům určitý vzhled (město, vesnice, les, jiný typ lesa, dalších 20 jiných lesů apod). Je to velmi hrubé rozlišení typu povrchu, ale slouží to jako dobrý základ, na který se pak klikají přesné vektory lesů.
- WC_xxxx.bgl -- water class - podobné jako LC, ale tady se rozlišuje vzhled vody v těch čtvercích
 

Re: Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 19:03
PjSky   
a sakvis to sem mel vedet driv - ja si rikal jak udelat jine nez azurove modre vody vetsina rybnicku je osklive zelena... a sem tam kdovijaka
 

Re: Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 19:20
Marky Parky   
Opravím.

- xxxx_2.bgl -- contains the re-mesh LWM polygons - remesh jsou polygony o jednom vertexu, které upravují pouze výšku, ne zem či vodu.
- xxxx_3.bgl -- contains all other Land/Water Mask polygons - to jsou klasické polygony a řeší zem/voda i výšku
 

Re: Re: Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 19:46
anatolij   
aha, dík za info
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ