| |  | Robinson R-44 s registrací OK-YIK, patřící společnosti ESPEAIR. Archiv obsahuje kromě samotného vrtulníku i panel. Design: Tim Harris, Repaint: Jiří Masník |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2815 |
| | |
|  | Il-62 je ruským ekvivalentem k Vickersu VC10 a byl prvním čtyřmotorovým letadlem, které se začalo vyrábět v SSSR. U ČSA sloužila v letech 1973-1988 na dlouhých tratích. Designe: BA.CO. Aircraft, Repaint: Jiří Masník |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2819 |
| | |
|  | LF-107 je jednomístný akrobatický větroň, který byl navíc schopen výkonného termického létání. Prototyp luňáka byl zalétán v červnu 1948, přičemž jeho stavba trvala neobyčejně krátkou dobu. Celkem bylo vyrobeno 75 letadel, která u nás létala ještě ke konci šedesátých let. Autor: Jiří Masník |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1514 |
| | |
|  | MiG-23 ve zbarvení, které měl k 50. výročí založeni 1.stíhaciho pluku (1994). Pohyblivé části: měnitelná geometrie křídel (křídlo přepracováno), podvozek, směrovka, brzdící štíty (nové části), klapky (klapky a sloty jsou nové), výškovka. Upravena letová dynamika: reálnější (rychlejší) rychlost výkrutu. Design: Eric Johnson, Úprava a repaint: Milan Lisner |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4056 |
| | |
|  | Tato 134ka byla u ČSA používána od 22.1.1973 do 4.7.1991 na tratích v evropě a do severní Afriky. V roce 91 byla prodána RaJ Brno a slouží jako restaurace u brněnské přehrady. Archiv obsahuje letadlo a fotku reálné 134ky. Design: Eric Johnson, Repaint: Jiří Masník. |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2682 |
| | |
|  | "Devětadvacítka" z historické "Tygří letky" (1995). Přidán animovaný podvozek a klapky, upravena letová dynamika: reálnější (rychlejší) rychlost výkrutu. Design: Steve Barnes, Úpravy a repaint: Milan Lisner. |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 5663 |
| | |
|
|