| |  | Podobně jako Československé státní aerolinie, i soukromá Československá letecká společnost zařadila od roku 1930 do svého letadlového parku třímotorová dopravní letadla F.VIIb-3m holandské firmy Fokker, která díky své provozní spolehlivosti vydržela ve službě velmi dlouho. Designe: Doe&Joe, Repaint: Jiří Masník |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1657 |
| | |
|  | CS-199 je upravená poválečná verze německého stihače Messerschmitt Bf-109G. Jde o dvoumístný cvičný letoun, vyráběný v tehdejších československých leteckých závodech Avia. Designe: Bernd Rossner, Repaint: Tibor Stilz |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2112 |
| | |
|  | Koncem padesátých let obdrželo Československo do své výzbroje od SSSR první nadzvukový záchytný stíhač schopný provozu za všech povětrnostních podmínek. Tento letoun byl prvním sériově vyráběným nadzvukovým letadlem na světě. Designe: Eric C. Johnson, Repaint: Tibor Stilz |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2665 |
| | |
|  | Stíhací letoun, na němž létali za války naši piloté v odboji ve Velké Británii. Po válce sloužily Spitfiry také u našich stíhacích pluků, avšak poúnorový běh událostí v roce 1948 neopravňoval naděje na udržení provozu britské techniky. Designe: Alain LďHome, Repaint: Tibor Stilz |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2605 |
| | |
|  | Vztah tohoto vrtulníku k Československu se začal psát 24. srpna 1978, kdy na letišti v Prostějově přistály první Mi-24D. V současné době disponuje na území České republiky tímto letounem 33. základna vrtulníkového letectva Přerov. Designe: Michael De Santis, Repaint: Tibor Stilz, Zvuk: Jiří Masník |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4538 |
| | |
|  | MiG-21 MF je jednomístný nadzvukový stíhací a stíhací-bombardovací letoun celokovové konstrukce, určený pro provoz v každém počasí. Vyráběl se od roku 1970 a v kódu NATO dostal označení Fishbed J. Designe: Tom Portokalis, Repaint: Tibor Stilz |  | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3317 |
| | |
|
|