Zrovna ty Vary snad realu odpovidaji - kdyz se podivas do chartu, mas tak moznosti NDB-DME nebo LLZ-DME priblizeni, kde ti NDB nebo LLZ majak dava smer ( oba jsou na 111.55 ) a DME ( taky na 111.5 ) ti dava vzdalenost.
Priblizeni na LKKV by pak podle me melo vypadat takhle ( opravte me pokud nekde delam chybu ):
Prilet k intersection BALTU v alt 4500, naladit na NAV1 111.55 a nechat se vest paprskem do osy drahy. Soucasne sledovat vzdalenost a podle tabulky v chartech zacit klesat tak aby jsi v prislusne vzdalenosti vzdy mel prislusnou vysku. V chartech mas i doporucenou rychlost klesani pro tvoji GS. Je ale nutne si uvedomit, ze to je pro GS a nikoliv pro IAS!!!, zvlast pri silnem vetru. 0,7 mile pred majakem uz se musis rozhodnout jestli missed aproach nebo sednout a to uz zvladnes rukama, protoze mas drahu primo pred nosem. |
|