FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otázka na "Dyspecera" Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Otázka na   8. 5. 2003 / 08:26
Jedna vec je ta s tou deklinaci, i kdyz je malo pravdepodobny ze by se na tak kratkym useku jako je priletova trat deklinace nejak vyrazne zmenila. Druha vec je ta, ze smer drahy a priletova trat jsou DVE UPLNE ROZDILNY veci, ktery spolu vlastne ani moc nesouvisej. Napriklad draha 31 v Praze. Zemepisny smer je 307deg, magneticky smer je 306deg, a na instrument approach chart je magneticka trat 305deg. Ty smery drahy jsou podle toho, jak se podarilo rozlejt beton po zemi, kdezto priletova trat je slozite zkonstruovana a aby sla vubec podle pristroju zaletet, musi byt definovana ve vztahu k nejakym radionavigacnim zarizenim. Vybral jsem drahu 31, protoze tam je to naprosto jasny, priletova trat je radial 305 od voru Vlasim.
Jinak... kdyz se podivas na stejny mapy pro Brno Turany, tak draha 28 ma zemepisny smer 277, magneticky smer 275, ILS je taky 275, ale pokud poletis priblizeni VOR-DME, tak priletova trat je 271deg, zase proto, ze je definovana ve vztahu k VOR Brno.... V Innsbrucku treba je ten rozdil jeste vetsi, protoze priletova trat musi vest prostredkem udoli, takze tesne pred dosednutim se dela vizualni zatacka do smeru drahy...
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ