| | Re: Re: Re: Potíže s ILS 1. 6. 2003 / 11:56 | |
| | U GA737 se to tady už párkrát řešilo, já jsem měl problém v tom, že jsem měl víc paliva, než je pro přistání přípustné a na další možné příčiny zkus projít fórum nějaký ten týden zpět. U defaultních letadel je to divné, pokud správně nalétneš do ILS (např. se tam necháš navést ATC), obecně by jsi do ILS měl nalétat pod úhlem max. 30° vůči ose dráhy a nejpozději 10 mil před jejím prahem a to celé ve výšce cca 2000ft nad zemí (nadmořská výška letiště + 2000ft). Ještě pozor na správné nastavení výškoměru dle aktuálního tlaku, na vyzkoušení doporučuji vynulovat veškeré počasí (clear all weather), výškoměr na zemi musí ukazovat výšku letiště, ne "0". A taky by jsi měl mít před protnutím sestupové roviny (GS) letadlo v přistávací konfiguraci (klapky) a správnou rychlost. Potom by minimálně s defaultními letadly neměl být žádný problém. |
| |
|