FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 3. 5. 2024, svátek má Alexej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Omezení rychlosti. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Omezení rychlosti.   18. 9. 2003 / 12:29PavelS
Spoilery se v reálu používají velmi intenzivně během celého approach manevrovani. Problém je, že v FSce jsou jen dvě polohy, zatímco v reálu lze otevřít SpeedBrake jen ANO/NE, což vytvoří šílený náraz a nelze jimi "dobržďovat ".
Přibližovací rychlost - udávaná rychlost 220kts od IAFu je samozřejmě maximální, jinak se rychlost řídí okamžitou konfigurací letadla a odpovídající rychlosti manevrování pro klapky 5st - max. ( u 737-400/500 ) v rozmezí 220-140kts. Pokud teda APP(TWR) chce 160 do OM, tak nelze mít klapky naplno. Je snaha udržovat 160kts do OM, pak snižovat nad práh dráhy.
Omezení v ILS dané AIPem je nesmysl, protože to záleží na letadle, čili AIP to neřeší.

Jen pro zajímavost : oprava ( zvýšení rychlosti přiblížení v podmínkách gusting wind ) na vítr je dle manuálu již vestavěna v A/T systému, čili A/T sám upraví optimální přibližovací rychlost, pokud systém indikuje gusting wind a nedoporučuje se mu ručně přidávat

K původní otázce:
podle mě je odchylka od G/S v poslední fázi přirozená a v tomto okamžiku je již nutno A/P, A/T ... odpojit a přistát ručně, nebo využít autoland. Jinak by to mělo řvát a v reálu se to pak tuším odpojí, v FSce si to tuším nabije hubu.

PavelS
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ