FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Omezení rychlosti. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Vysvětlí mi někdo XFeed?   24. 9. 2003 / 13:21A.J.Scandall
Jejda, sice to píšu s odstpem pár dnů, ale nemůžu souhlasit s tvrzením, že když se bere z centru, vypneš pumpy v hlavních nádržích. Nechá se to běžet naráz, a systém nádrží je dělanej tak, aby to šlo první z prostředka. A když je v centru na vzlet víc jak 1000kg, tak se ty pumpy v něm zapínaj taky. Důvod jejich vypnutí při menším množství je ten, že při natažení po vzletu by mohlo dojít ke krátkodobému přerušení dodávky, a to se pak rozsvítěj kontrolky a Master Caution (nikoliv FMC) na glareshieldu (vedle MCP) a pak by se piloti mohli zbytečně polekat v kritické fázi letu, ač vlastně o nic nejde. Třeba maj fišeři jiný postupy, ale moc bych tomu nevěřil. Hlavně pokud jde o to vypínání hlavních čerpadel!!!

Jinak proč se první bere palivo z centru? Je to proto, že je umístěný víc vpředu. A jak známo, je pro eroplán výhodnější, když má těžiště vzadu. Teď se možná ti z vás, kteří lítáte malý éra, podivíte stejně jako kdysi já. Je sice pravda, že čím je těžiště víc vepředu, tím je éro stabilnější, ale pak je potřeba pro udržení klopivejch momentů v rovnováze víc tahat za výškovku. U velký mašiny se tím pádem přestaví stabilizátor, ocas vyvozuje vetší vztlak smerem dolů, tím pádem se rovnováhy dosáhne o něco větším natažením éra (úhlem náběhu křídla) a tím roste odpor. No a tím víc se musí přidat motorů, tím víc to žere.

 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ