FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 26. 5. 2024, svátek má Filip Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Formát AGN pro FS2004 prolomen Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: MSL LKPR - námět na diskusi !!!!!!!   15. 11. 2003 / 21:08David Cerny
Problemem jsou prave ty ruzne FMS. V AIRAC datech je totiz vzdy jen jedna vyska a tou je vyska referencniho bodu letiste, takze v pripade Ruzyne je to 380m AMSL. A s tou hodnoutou FMS pocita. Takze co me ted napada je napr Autoland kdy FMS pocita vydrz v nejakch 382 metrech. Co by se stalo kdyby RWY byla o 22 metru nize je jasne. Druhy pripad jsou napriklad naprogramovana Non-precision priblizeni kdy je trajektorie letu pocitana od MSL (neni elektronicka sestupova rovina) a prah drahy by se mel preletet v 50 stopach. Vzhledem k relativne vysokym minimum neni problem trajektorii letu rucne opravit ale stejne.... Pak me napadaji kosmeticke vady jako je vyrovnavani tlaku v kabine na 380 metru po pristani.. A to urcite neni vse.
Z techto duvodu jsem pro ponechani vysky LKPR na 380 metrech

David Cerny
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ