FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Druhý režim letu Jeden příspěvek | Celý strom
Druhý režim letu   4. 8. 2008 / 12:08
FSPilot   
Aha, perfektní A ta křivka potřebného výkonu je závislá na celkovém odporu a hmotnosti letadla a profilu křídla, nebo z čeho vlastně ta křivka potřebného výkonu vzniká?

U těch vícemotorových, kdybych počítal let na jeden motor třeba, tak se mi změní i křivka potřebného výkonu, prtože naroste odpor nepracujících motorových jednotek, že? A tak mě napadá, jak výrazný přírůstek odporu má třeba letadlo s nepracujícím tryskovým motorem o průměru FANu cca 1m (resp. nějaké střední éro, třeba B737 nebo A320)?
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ