FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Druhý režim letu Jeden příspěvek | Celý strom
Druhý režim letu   7. 8. 2008 / 08:34
MzM   
Otázky:
- co to znamená, když letím tak, že se body 1 a 2 dotknou nebo jsou aspoň hodně blízko sebe?
- po té, co jsem koupil IL-2, protože mnozí tvrdili, že má lepší letový model (tak jsem si to za 150,- vyzkoušel), jsem zjistil, že tam letadla dělají to, co se tady popisuje, tedy, když v zatáčce moc zabereš za knipl, tak se to roztřese, když zatáhneš víc, tak to celé začne padat. Clekem prima to vybírat. Ale, jak píše tonde, pokud má letadlo výšku, tak to celkem jde. I když, když jsem neuvažoval nad tím, co to letadlo vlastně dělá a kvedlal chaoticky joyem, tak to nakonec spadlo. Když jsem zauvažoval, viděl jak se to točí, zasměrovkoval doprotivky a dolů a plynoval (ne prděl), co to šlo, tak se to nakonec chytlo.
To samé jsem zkoušel ve FS2004 s cessnou od RealAir, ale tady to je něco zcela jiného. Když jsem letadlo dostal do prudké zatáčky, tak zahlásilo STALL, ale pokud jsem povolil knipl, tak se okamžitě chytlo. Žádná vývrtka nebo padání pozadku, nic. Je to zjednodušeným modelem nebo třeba i tím, že cessna se do takové situace nedostane? Třeba proto, že lítá pomaleji, nebo je prostě navržená tak, že se taková situace vybere "sama"? To se mi nezdá...
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ