|  | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 17. 2. 2009 / 13:52 | |
|  | Toz abych to ukoncil, jak jsem s k virtualnimu letani dostal je jedna vec a historie celkem uzavrena a to uz pred nejakou dobou. To ze me stale zajimaji jiste aspekty toho o co jsem se zajimal puvodne (noise abatement proc.) zvlast kdyz me to napadlo v souvislosti s puvodnim tematem asi neni nic divneho.
Pokud bych chtel nekomu pritezovat tak jsem si po pristani onoho letu zavolal na odbor zivotniho prosterdi LKPR, zazadal o hlukovy profil na priletu, hezky si ho zkontroloval a pripadne podal oficialni stiznost na provedeni priblizeni. BTW pokud jste mel nekdo moznost videt ten jejich novy SW tak dokaze opravdu hezke veci - srovnani hlukoveho profilu s historickymi daty (stejne acft, dokonce na stejne lince, v podobnem pocasi atd.) je jedna z tech zakladnich.
Protoze me to spise zajimalo po strance virtualniho letectvi tak jsem vznesl otazku 3/4 roku po te, co me napadla jista souvislost s prispevkem a i proto, ze me to pri soucasnem ziskavani virtualnich zkusenosti s A320 zajimalo.
Doufam, ze ted je me vysvetleni uplne a nebudu vrejne vyobcovan ze zdejsi komunity. )) Hawk! |
| |
|