FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pro všechny Krajinkáře - Terénisty terén v rozlišení Lod 12!!! Jeden příspěvek | Celý strom
pro Krajinkáře i uživatele FS, o ROZLIŠENÍCH LOD v FS   29. 5. 2004 / 15:47
ing.pavel.svoboda
Ahoj Dalibore,

Když jsem tohle loni zkoumal při tvorbě Prahy a Krumlova v FS2002, tak mi vyšlo, že,
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL
=19 - znamená zobrazení v FS maximálně jako v LOD9,
=21 - znamená zobrazení maximáně jako LOD11, čili
=22 - by znamenalo LOD12.

Ono teda ten LOD11 už je také paráda a zároveň záhul pro CPU,

Nicméně na ten tvůj bgl bych se taky velmi rád podíval . a z čeho's to stvořil, klikal jsi vrstevnice jako já Marky?,

Ale pozor, toto nastavení ovlivnuje ještě další důležité věci v FS !!! :
dobré - když uděláš "flat" řeky či jezera, tak ho FS vykreslí v tom nastaveném rozlišení, které máš v Ter-max-level
ošemetné - FS2004 má novinku - aut. snížení hladin potoků a říček /stream/ , o 10m !!! pod úroven terénu. Toto nevypadá nijak divoce, když je Max-ter-lev těch =19, neb FS vykreslí tomu streamu mírné - široké koryto. Když dáš Max-ter-lev na=21 či 22, bude mít každý stream 10m hluboký úzký "kaňon".
Protože mám sám nastaveno Max-ter-lev=20, opravil jsem ty kaňony všech potoků i potůčků:
- v souboru terrain.cfg
- sekce [texture.1024] a [texture.1025]
- položka offset = -10 /10m pod okolní terén/ jsem dal na hodnotu -2
to už není tak divoké údolí při šířce 2 x 9,6, či 19,2 či 38,4m.

Tohoto efektu, by šlo využít při G2k4 práci tak, že by se domluvilo při tvorbě Cellů cílené vyhrazené použití streamů 1024 a streamů 1025 , jeden na nízkobřehové potoky a druhý na regulované úseky hlubokým břežním korytem v městech.
Muselo by to být domluveno, který bude který, aby si uživatelé jeden z nich nastavili ve svých FS na hluboký třeba -5m a druhý na mělký třeba -1m.

/ Letos jsem toto vše testoval v FS2k4 a bylo to stejné, jako v 2k2/



 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ