FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 8. 5. 2024, Den osvobození Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
budova přes Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
budova přes Gmax   2. 6. 2009 / 20:10
FSPilot   
Vypatlal jsi BGL? Jak budovu uděláš, musíš ji dát exportovat do "Flightsim scenery model .mdl" a vzniknou ti dva soubory (.mdl, .xml) a do .xml musíš napsat souřadnice toho baráku a natočení. Pak z toho přes "bglcoml.exe" musíš vytvořit BGL a to vložíš do addon scenery/tvoje scenérka/scenery a do addon scenery/tvoje scenérka/texture vlož textury, které jsi na to použil ve formátu .bmp překonvertované do DXT1 nebo DXT3. Ale textura musí mít rozměry čtverce, které FSka podporuje, tzn. rozměry 256x256, 512x512, nebo 1024x1024 (nevím co všechno za velikosti sežere, jen vím, že 1024x1024 je max. pro FS9). Možná proto ti to padá.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ