| | MiG-21 F - zatáčky + dotaz: směrovka, klapky, režimy 5. 7. 2009 / 20:19 | |
| | 1) nohy / pedale / sa pouzivali iba na pristatie pri bocnom vetre v poslednej faze
pred pristatim, tzv.sklzova metoda . Naklon proti vetru a zrovnanie nohou.Ale to iba minimalne vychylky. Niekedy sa nohy pouzivali pri nejakych ukazkovych vykrutoch alebo pri nozovom lete pri nejakej ukazke nad letistnou plochou. Pri vyvoznom kontrolnom lete podla pristrojov sa v zatacke trosku zatlacovala gulicka,lebo to vyzadovala metodika presneho lietania podla pristrojov a aby vyhodnotenie letu bolo co najlepsie.
2) Efka mala polohy klapiek iba dve - vysunute a zasunute. MF a UM mala 3 .
3) Rezimy boli pre vsetky 21 rovnake.
Let po okruhu - vyska 500m , rychlost 600km/h, otacky 80%,rychlost na vysunutie podvozku max 550km/h,po vysunuti podvozku rychlost 500,otacky 92%,
3.zat - naklon 45°,rychlost 450, klesanie 3-5m/s, otacky 85%,vysuvanie malych klapiek / F- vysunut klapky/
4.zat - naklon 45°,rychlost 420-400km/h,vyska 350m, po dotoceni UM a MF vysunut plne klapky,otacky 85%
Dialna/NDB/ - rychlost 400km/h, vyska 300m, do klesania 5-7m/s, F- otacky 70%
MF a UM otacky 85-92% / po vysunuti plnych klapiek sa automaticky zapina system SPS - ofukovanie medznej vrstvy/
Blizna/NDB/ - rychlost 360-370km/h, vyska 60-80m
Podrovnanie 320-330km/h, dosadnutie 300-280km/h
|
| |
|