FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 16. 6. 2024, svátek má Zbyněk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Spojlery Jeden příspěvek | Celý strom
Spojlery   2. 8. 2009 / 21:45
tonde   
nerozumim tomu, skoly nemam ))))
Slo o neco podobneho, cemu se na MiG-23 rikalo interceptory - rusice vztlaku (nazvoslovi nemusi byt presne vzhledem k socialistickemu komoleni slov z celeho sveta). Pri nizsich rychlostech vysunutim techto plosek bylo narusene obtekani profilu, tim padem se snizil vztlak na dane casti kridla a tim padem kridlo pokleslo, tzn. pomahalo uvest letadlo do naklonu a nasledne do zatacky, resp. to mohlo eliminovat poryvy po vzletu. Vsiml jsem si toho pred par lety na buliku taky.
Pri nizsich rychlostech neni ucinnost relativne male plochy klasickeho kridelka na autobusech takova, jaka by byla treba a proto se doplnuje prave temito plochami, ktere zase v jinych rezimech letu funguji i jako brzdici stity, neboli vzdusne brzdy
Peace, brothers!
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ