ano, existuje
ale umim to jen pro fs2k4
Stahnes si LwmViewer (tusim ruzne verze pro fs2k2 a fs2k4)
Nastartujes FS a v LWMViewer zvolis Follow
Tato volba pro FS2k2 neexistuje, tam musis primo otevrit prislusny bgl, pro Most (pro Cechy) to bude v fs2k4 FL951140 (najdes v adresari Scenery\Eurw\Scenery). Bude mit snahu natahnout i ostatni soubory *951140, nevadi. Potom vyberes pouze ten jeden konkretni (FL=flatten), ostatni zhasnes. Nasledne vyexportujes source, dostanes textak
V nem si najdes prislusny flatten podle souradnic, resp. podle bunek a vymazes. Pak takto upravenu zdrojak prelozis pomoci bglc zpatky do FL951140.bgl a nahradis jim ten puvodni (ktery si pochopitelne nekde nechas, abys ho nemusel hledat na CD v pripade neuspechu). Flatten je pryc, pomoci ground2k vyrusis i vodni plochu (ta se spolu s flatten nesmaze) a muzes tam misto toho udelat pole.
Na treti, ctvrty pokus by ses mel strefit.
LWMViewer ti ukazuje, jaka cell a jaka area se zrovna nachazi pod mysi, podle toho se pak orientujes v tom textaku.
Co se silnic tyka, postup je obdobny, jen to nebude FL ale RD. Opet je muzes vyrusit. Jenze ty jdou vyrusit i v ground2k pomoci Exclude(nemylim-li se), takze tam ta silenost s odmazavanim vektoru v textaku snad odpada.
Je to vsechno hrozne zabavna prace, preji hodne stesti
Jestli se nemylim, ta prehrada, co mas na mysli, je v cell 412x112, area zhruba 26x6 az 28x8
Ted jsem se koukal a zadny flatten v teto cell neni, jen voda v souborech HL a HP.
A to nejlepsi nakonec. V fs2k2 to je vsechno jinak, princip bude podobny, ale tento popis proste nefunguje, je nutno hledat vlastni cestu.
|
|