FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   16. 8. 2004 / 20:53
Vláďa Stoje
Ahoj,

myslim ze bohuzel uplne snadna naprava nebyla vynalezena. Pro rychle vyzkouseni neovlivneneho terenu staci smazat default vektorove silnice a jezera, ve FS2002 jsou to pro vetsinu naseho uzemi ve Scenedb Easthem Eurnw Scenery soubory Rdl540008.bgl (roads) a Hyl540008.bgl (hydrolines).
Nejrychlejsi reseni pro zachovani tvaru default jezer posunutych na vysku terenu je prelozit je LwmViewerem do zdrojaku, ten prekonvertovat programem Cfs2conv Edgara Knoblocha do zdrojaku pro CFS2 (kde vodni polygony nemaji svoji vysku, ale jenom se promitaji na teren) a pomoci bglc.exe zase do souboru bgl (ale pak zase je potreba se pripravit na sjizdeni divoke vody na raftu). Individualni oprava vysky jednotlivych vodnich ploch je tam komplikovana tim, ze jsou rozdelene do vetsiho mnozstvi mensich polygonu a tezko se pozna, co je co. Ale mistne se to da asi vyresit i normalnim flattenem?

Vlada Stoje
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ