FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
B737-800 FFX-přistání! Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: B737-800 FFX-přistání!   25. 8. 2004 / 14:49
Matthew
To, jestli máš čumák nahoru nebo dolů záleží na rychlosti, hmotnosti a klapkách. Čím větší rychlost, tím ti stačí menší úhel náběhu pro vytvoření dostatečného vztlaku a tudíž letíš čumákem dolů.ˇ
Čím větší hmotnost, tím potřebuješ větší vztlak a tedy větší úhel náběhu a letíš tedy "natažený" (čumákem nahoru).
Vysunutí klapek ti přidá trochu toho vztlaku a taky klopivý moment, takže se letadlo zase kloní čumákem dolů.
Jestli teda chceš klesat na finále s čumákem nahoru, tak si zatěžkej letadlo, leť nějakech 145 kias a klapky maximálně na 30. Pak si zkus odebrat hmotnost, klapky na 40 a porovnej ty dvě přistání...
A variometr (vertical speed) s tím nijak nesouvisí.

Snad je to trochu srozumitelné.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ