FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
B737-800 FFX-přistání! Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: B737-800 FFX-přistání!   25. 8. 2004 / 18:53
A.J.Scandall   
No, nejsem si jistej, že nemíš přistávat s palivem v centru. Teda dlouho jsem si to myslel taky, až mi jeden kapča řekl, že to je blbost, tak jsem začal hledat v příručkách - a opravdu, nenašel jsem o tom nikde ani zmínku.

Max 40% v křídlech taky neni pravda, běžně navážíme palivo z letišť, kde je levný, a sedáme se sedmi tunama. Do křídel se vejde 9,2t, to jest 76% v křídlech.

Letadlo by se po přistání s plnýma nádržema nerozpadlo. Když jseš pod MLW (max landing weight), je to jedno Když má čtyřstovka prázdnou váhu řekněme 37t, máme v ní maximum, tj.16t paliva, je to dohromady 53t, a do MLW u běžné čtyřstovky zbývá přes tunu, u OK-BGQ a YGA dokonce ještě tři tuny.

Ale je pravda, že v reálu se takhle nelítá. Neni proč)))

Jinak pro referenci - na klapkách 30 je podélný sklon při třístupňovém GS asi 2,5°, na čtyřicítky kolem nuly. Váha na to nemá moc vliv. Proč? Protože Vref, tj. referenční prahová rychlost rychlost se určuje podle váhy, čím větší, tím rychleji, a s úhlem platí to co popsal matthew.

Vliv na to má vítr. Jednak při protivětru a gustech se přidává něco k Vref, jednak musí pro udržení třístupňového sestupu být při rozdílné groundspeed i rozdílná vert. rychlost. Ale změny v úhlech jsou celkem zanedbatelné.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ