Létám se 737-700 (PMDG) a stává se mi, že když jdu na přistání podle nastavenéhoho STARu, tak to nestačí včas vyklesat a zbrzdit a ve finále je letadlo hodně vysoko a rychlé a nestačí už zachytit GS, nebo zachytí, ale ve špatné výšce.
FMC to ukáže třeba tak, že po nalétnutí do ILS paprsku ve vzdálenosti cca. 10 - 12 NM od prahu rychlostí 240, je třeba sklesat i přes 3000 ft. Zdá se mi, že podle FMC to letí do poslední chvíle moc rychle a pak to nestačí "brzdit" při takovém klesání. Když zadávám STAR (nemám pro každé letiště mapy) tak se snažím, aby finální točení bylo v co největší vzdálenosti od runwaye. Jinak descent je zahájen podle FMC, celou dobu se to drží ve vypočtené sestupové dráze.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Ještě jedna věc. Jak se přesně používá anti-ice. Všude se píše podle potřeby, ale co to znamená. Je zapnutý po celou dobu letu podle teploty okolí, nebo jen v určitých fázích?
Díky.
|
|