FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - Alpha channel Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - Alpha channel   1. 8. 2012 / 22:35
Aardvark   
Chceš, aby se to zobrazilo s alfou v gmaxu nebo stačí když to bude mít alfu v FS? Pokud to první, tak nevim, ale pokud to druhý, tak je to takto:

FS2004: Na letadle (MDL) způsobí alfa kanál odlesk, ve scenerii (BGL) způsobí průhlednost. Mě vždycky stačilo udělat jenom diffuse tak, jak to psal FSpilot a potom jsem alfa kanál přidal až do textury v FS. I když já pracoval s .bmp.

FSX: Potřebuješ mít nainstalované SDK včetně skriptů "FSTools." Jeden z nich je i "FSXMaterial.ms," který otevřeš a nastavíš vlastnosti materiálu. Je jich mnohem více oproti standardní výbavě gmaxu. No a tady začíná alchymie. Nastavení, které mi nejvíc vyhovuje je toto:

v sekci Framebuffer Blend - Source Blend: SrcAlpha; Destination Blend: InvSrcAlpha

Nicméně pokud jde o FSX, tak u mě to není 100% dokonalý, někdy mi přes to prosvítají mraky, jenomže to nevím, jestli je chyba ve vlastnosti materiálu, nebo v nastavení graf. karty. Zkoušel jsem všechno možný a tohle je ta nejlepší možnost, kterou jsem našel. Mám takhle dělaný stožár ve scerece LKPS, tak se můžeš podívat.
 1x  
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ