Myslím, že u FS2004 se nemuselo zapínat nic. Pamatuju si, že jsem dělal hasiče tatrovku T 138 a chtěl jsem tam dát místo oken odraz pomocí alfy. Když jsem to exportoval jako letadlo, tak to bylo v pohodě, přesně jak jsem potřeboval, ale ten samý model exportovaný jako bgl mi automaticky alfu převedl na průhlednost. Rozhodně jsem neměl zapnutou Opacity mapu. Jenom diffuse a specular. Kouknul jsem do SDK (gmaxSceneryTutorial.doc, str. 29) a tam píšou toto:
Advanced User Tip: If you wish to do some more advanced texturing, you can use the opacity and specularity channels of your material and they will show up in Flight Simulator. You can adjust the Specular Color, the Specular Level and the Opacity
values in gmax and you should see a corresponding change in the model in Flight Simulator. Currently, Flight Simulator does not support Specular Maps or Opacity Maps (except in the alpha channel of the original texture) for scenery objects.
Opacity respektovali gmax i FS pouze jako celkovou průhlednost materiálu, tedy nezávisle na alfě. Nerad bych se se pletl, už je to nějaká doba, ale myslím že se v případě FS2004 nikde nic zaškrtávat nemusí. |
|