FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - Alpha channel Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - Alpha channel   1. 8. 2012 / 22:51
Aardvark   
Myslím, že u FS2004 se nemuselo zapínat nic. Pamatuju si, že jsem dělal hasiče tatrovku T 138 a chtěl jsem tam dát místo oken odraz pomocí alfy. Když jsem to exportoval jako letadlo, tak to bylo v pohodě, přesně jak jsem potřeboval, ale ten samý model exportovaný jako bgl mi automaticky alfu převedl na průhlednost. Rozhodně jsem neměl zapnutou Opacity mapu. Jenom diffuse a specular. Kouknul jsem do SDK (gmaxSceneryTutorial.doc, str. 29) a tam píšou toto:

Advanced User Tip: If you wish to do some more advanced texturing, you can use the opacity and specularity channels of your material and they will show up in Flight Simulator. You can adjust the Specular Color, the Specular Level and the Opacity
values in gmax and you should see a corresponding change in the model in Flight Simulator. Currently, Flight Simulator does not support Specular Maps or Opacity Maps (except in the alpha channel of the original texture) for scenery objects.


Opacity respektovali gmax i FS pouze jako celkovou průhlednost materiálu, tedy nezávisle na alfě. Nerad bych se se pletl, už je to nějaká doba, ale myslím že se v případě FS2004 nikde nic zaškrtávat nemusí.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ