Dlouhá doba následného letu může mít spoustu příčin - a to nejen vyřazení posádky (hypoxie, kouř, oheň), ale taky záměr posádky (ne sabotáž, ale naopak řešení problému). Stejně jako spoustu technických příčin.
Celá událost nemusí být vůbec blesková, může se jednat o minuty i hodiny postupné eskalace problému. Zrovna například hypoxie může být velmi pozvolná a o to nebezpečnější.
Možných příčin je, jak jsem ti ukazoval na statistice, mnohem víc, než případů, kdy se pilot rozhodne zrušit letadlo.
Při výpadku všech generátorů existuje třeba záloha z baterky a na ní připojené min. jedno rádio. To je pro případ výpadku ZDROJE energie. Napadl tě někdy co naopak znamená výpadek celé rozvodné sběrnice a jeho důsledky? A třeba způsobený požárem? Nebo který požár vyvolá? A co takhle takový výpadek uprostřed noci, kdy přijdeš o všechnu navigaci? A co řešení problému? Budeš se prvně snažit řešit problém, nebo mermomocí spojit s ATC?
Chápeš, kolik možností, jiných než únos, je na stole? |
|